Problemen met het maken van een lijst van alumni

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1094 by Jose Luis
Hallo. Estoy creando listas de alumnos y me ocurre lo siguiente: Voy añadiendo unno a uno los nombres y datos, pero varias veces el último alumno que creo se coloca el solo el primero, con lo cual tengo que moverlo hacia a abajo y timo . Gracia's.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1095 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Problemen met het maken van een lijst van alumni
Jose Luis,
Directe invoer van gegevens, archief van XLS en CSV, gegevens uitleg over de details
Tambien puedes ordernarlos todos de golpe al final , tap largo en cabecera de estudiantes y ordernar.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1096 by Jose Luis
Beantwoord door Jose Luis over onderwerp Re: Problemen met het maken van een lijst van alumni
Gracias Bert. Sabía lo de la importación, pero el problema es que el formato que me han dado es pdf of lista fotocopiada, así que no hay manera de importarlo y tengo que hacerlo a mano. El problema es el que comento, que se me pasan todos arriba y tengo que moverlos...

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1099 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Problemen met het maken van een lijst van alumni
Uf, entonces tiene moeilijke oplossing.

iDoceo intenta ordernarlos alfabeticamente si no hay orden preestablecido, pero al mover un solo estudiante a mano la prioridad y ya no puede hacerlo automáticamente.

Te parecerá un apaño pero ... y si empiezas por el final?

Luego heeft een andere mogelijkheid om te reageren op het gebruik van de functies die nodig zijn voor de volgorde van de introductie van de introducido todos

Als u uw huidige vorm noteert, krijgt u een definitieve oplossing
groeten

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1103 by Jose Luis
Beantwoord door Jose Luis over onderwerp Re: Problemen met het maken van een lijst van alumni
Proberen een introductie van alumnos in de finale en als er geen problemen zijn. El caso es que estoy introduciendo nombres alfabéticamente...Gracias.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.