Associatie periode en tijdlijnen

Meer
1 jaar 6 maanden geleden - 1 jaar 6 maanden geleden #30635 by Zaxonov
Associatie periode en tijdlijnen werd gemaakt door Zaxonov
Hallo,

Het overkwam me verschillende keren tijdens het aanpassen van mijn schema door de periode te veranderen maar de verandering van de periode te vergeten, of andersom. Dus de planner of het schema kan goed « verschijnen » terwijl het fout is.

Het zou geweldig zijn om een ​​tijdlijn aan elke periode te koppelen ;)

EDIT: ik heb wat screenshots toegevoegd. Het schema verschijnt goed omdat het op de juiste tijdlijn staat:
 
Maar de Planner ziet er niet goed uit omdat hij nog steeds is geregistreerd als Periode 4 en niet Periode 3:
bijlagen:
Laatst bewerkt: 1 jaar 6 maanden geleden door Zaxonov. Reden: Enkele screenshots toegevoegd als voorbeeld voor de duidelijkheid

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 6 maanden geleden #30654 by ruislip
Beantwoord door ruislip over onderwerp Associatie periode en tijdlijnen
Hoi,

Hallo,

Ja, ik begrijp wat je bedoelt, de periodes in de planner zijn apart gezet van de starttijd van de les.
De reden is als volgt:
Als een A-les van maandag t/m vrijdag altijd om 10 uur begint, maar op dinsdag om 00 uur weer een les B, dan op dinsdag
klasse A is de tweede periode niet de eerste. Maar de starttijd is nog steeds hetzelfde.

Met vriendelijke groet,
Karla

 

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 6 maanden geleden #30655 by Zaxonov
Beantwoord door Zaxonov over onderwerp Associatie periode en tijdlijnen
Bedankt voor het antwoord :)

Ik begrijp de behoefte aan flexibiliteit, maar het zou geweldig zijn om een ​​optie te hebben om een ​​verband tussen de twee te maken, aangezien de meeste scholen elke dag X periodes op een dag op hetzelfde tijdstip hebben. 

Heb een fijne zondag. 

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.