Lesroosters synchroniseren met Apple/Google Agenda?

Meer
3 jaar 6 maanden geleden - 3 jaar 6 maanden geleden #9086 by pauhana658
De Idoceo 7-update is geweldig, net als de nieuwe MacOS-app. Veel te ontdekken in beide apps, maar ik ben vooral geïnteresseerd in alles wat met schema's en kalenders te maken heeft.

Synchroniseert de nieuwe idoceo lesroosters terug naar Apple/Google Agenda? Evenementen uit mijn agenda verschijnen in de agenda van ideoceo (hoewel als evenementen die de hele dag duren, niet als geplande tijden), maar ik wil dat de lesroosters in mijn Apple/Google-agenda verschijnen. Het zou me zoveel tijd en moeite besparen als ik schema's in idoceo zou kunnen invoeren en dezelfde schema's in mijn Apple/Google-agenda zou laten verschijnen.

De functie staat al een paar jaar op de ontwikkelingsroutekaart en lijkt een populair verzoek te zijn, afgaande op de opvattingen die de draad heeft gekregen.

Heeft de nieuwe ideoceo deze functie al?
Laatst bewerkt: 3 jaar 6 maanden geleden door pauhana658.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 6 maanden geleden #9087 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Lesroosters synchroniseren met Apple/Google Agenda?
Het staat nog steeds in onze roadmap pauhana658. We moesten ons eerst concentreren op de nieuwe iDoceo voor macOS-versie, BigSur en iOS14. Direct daarna kunnen we aan interessantere toevoegingen werken.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: pauhana658

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 4 maanden geleden #9390 by Zaxonov
Beantwoord door Zaxonov over onderwerp Lesroosters synchroniseren met Apple/Google Agenda?
Daar was ik ook naar op zoek. Ik ben erg blij om te zien dat dat in de roadmap staat!

Mijn school stapt over naar deels digitaal en docenten en leerlingen krijgen iPads. Ik promoot wat apps die we nodig zouden hebben en deze functie zou iDoceo aan mijn schoolhoofd kunnen verkopen. Vooral als we de mogelijkheid hadden om voor elke klas een specifieke kalender te delen. De klassen zouden hun eigen agenda hebben die wordt gedeeld tussen docenten die u opgeeft in de klasinformatie. Natuurlijk zou er een andere kalender voor de leraar bestaan.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 10 maanden geleden #9793 by pauhana658
Beantwoord door pauhana658 over onderwerp Lesroosters synchroniseren met Apple/Google Agenda?
De lof zingen voor idoceo voor een collega-leraar de andere dag en alles ging geweldig. De leraar was verbaasd over hoeveel idoceo kan doen om het leren in de klas gemakkelijker te maken voor zowel de leraar als de studenten. Maar terwijl hij hem de planner en kalender liet zien, vroeg hij of ze konden worden gekoppeld aan zijn pc-agenda (Google Calendar?). En ik moest nee zeggen. Dat maakte het gesprek vrij snel leeg.

Zijn er updates over deze langverwachte nieuwe functie van idoceo? Nudge, duw, knipoog, knipoog, hint, hint.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Zaxonov

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.