Een heel semester lessen een maand vooruitschuiven?

Meer
3 jaar 11 maanden geleden #8602 by pauhana658
Tijdens de winterstop heb ik lessen en lesplannen ingevoerd voor het komende voorjaarssemester. Ik gaf mezelf een schouderklopje omdat ik zo goed voorbereid was. Maar een paar maanden later slaat de cv toe en is de start van het voorjaarssemester een maand, mogelijk langer, uitgesteld.

Is er een manier waarop ik gemakkelijk een heel semester met lessen een maand of langer vooruit kan schuiven, zodat ik niet al deze lessen en lesplannen handmatig opnieuw hoef te maken? Ik meen me te herinneren dat ik deze mogelijkheid ergens heb gezien, maar kan het nu niet vinden.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 11 maanden geleden #8605 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Een heel semester lessen een maand vooruitschuiven?
Hallo,
Vanuit het Menu > Kalender > Tik lang op de eerste dag dat je vooruit wilt gaan en 'Bump'
Er is geen gemakkelijke manier om dat een hele maand te doen, behalve één dag per keer te pushen.
Dit zal al je lessen, het schema, de plannen en de inhoud ervan verschuiven.

U moet een back-up maken (menu > Instellingen > Back-up > voordat u deze optie gebruikt)

bijlagen:
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: pauhana658

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 11 maanden geleden #8608 by pauhana658
Beantwoord door pauhana658 over onderwerp Een heel semester lessen een maand vooruitschuiven?
Ah, een lange pers! Ja, dat is het! Bedankt! Ja, het zou veel handiger zijn om een ​​heel semester lessen te verschuiven, maar dit is goed te doen. Ik heb op dit moment tenslotte veel vrije tijd.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.