Een standaardagenda instellen in Agendaweergave

Meer
4 jaar 1 maand geleden #8525 by pauhana658
Ik ben bezig met het opzetten van lessen en schema's voor het komende academische jaar (hier in Japan). Helaas wordt elke keer dat ik de kalenderweergave in Idoceo open, het laatste academiejaar weergegeven. Is er een manier om een ​​standaardagenda in de agendaweergave in te stellen, zodat wanneer ik op Agenda tik, deze wordt geopend in de meest recente agenda?

Ik weet zeker dat het kan en dat ik dit eerder heb gedaan, aangezien ik idoceo nu al een aantal jaren gebruik en de huidige standaardkalender vorig jaar is.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 1 maand geleden - 4 jaar 1 maand geleden #8527 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Een standaardagenda instellen in Agendaweergave
Hallo pauhana658,
Zorg ervoor dat je een nieuwe kalender voor dit academiejaar hebt geconfigureerd en dat de kalender van vorig jaar niet de huidige data bevat.
iDoceo zoekt naar de eerste kalender die de datum van vandaag bevat. Als er geen agenda wordt gevonden, wordt de laatste gekozen.


- Zorg ervoor dat je een nieuwe kalender hebt aangemaakt voor dit academiejaar (Selecteer kalender > Toevoegen)
- Bewerk de vorige en zorg ervoor dat ze niet uw huidige datums bevatten. (Selecteer Agenda > Bewerken)
Laatst bewerkt: 4 jaar 1 maand geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.