meerdere schema's en referentietijdlijnen

Meer
5 jaar 4 maanden geleden #7852 by Stewart
meerdere schema's en referentietijdlijnen werd gemaakt door Stewart
Hallo. Ik ben dol op het schema en de gekoppelde planner, het maakt plannen zoveel gemakkelijker. Ik heb mijn referentietijdlijnen geselecteerd om overeen te komen met de beltijden, wat helpt bij mijn tijdbeheer. Ik vraag me echter af of het mogelijk zou zijn om meerdere schema's te hebben om tussen te schakelen (zoals je kunt met de plattegronden in deze app).

Het zou erg handig zijn om het rooster/rooster van mijn hoofdleraar te kunnen laden/invoeren, zodat ik, als dat nodig is, precies weet waar ik een kind heen moet sturen zonder eerst in te loggen op het schoolsysteem. Evenzo zou het handig zijn om een ​​apart rooster te hebben voor verplichtingen buiten de schooluren (dwz een werkrooster en een persoonlijk rooster). Ik vind het geweldig hoe je de periodenamen kunt aanpassen en een planner voor voor school (ochtenden), middagen, avonden en nachten zou ook handig zijn.

Ik weet dat ik persoonlijke toezeggingen en/of geplande planningssessies als zodanig aan het schema kan toevoegen. Ik merk ook op dat de software onthoudt hoe ver ik heb ingezoomd, dus ik kan alle referentietijdlijnen erin zetten die ik leuk vind en ik kan dan de gewenste grootte selecteren en gewoon de hele dag omhoog of omlaag scrollen. Wanneer ik echter op het schema-tabblad klik, scrolt het terug naar het begin van de dag. In het ideale geval wil ik dat alleen de schooldag zichtbaar is (9:00 - 3:28) wanneer ik de planner open, maar met de optie om vanaf daar omhoog (voor school) of omlaag (na school) te scrollen. Als tijdelijke oplossing heb ik alles toegevoegd wat ik wil toevoegen in termen van verplichtingen, maar heb ik ervoor gekozen om alleen tijden tussen 9 en 3 uur zichtbaar te maken. Om al het andere te zien dat ik aan de kalender heb toegevoegd, ga ik duidelijk naar de instellingen en voeg een referentietijdlijn voor de vroege ochtend en een referentietijdlijn voor de late avond toe. ('events' uitgezonderd natuurlijk, die zijn altijd zichtbaar wat erg handig is).

ps Ik heb de app pas onlangs gedownload, maar ik sta versteld van hoe gedetailleerd en intuïtief het is. Het is fenomenaal hoeveel er in deze app is gestoken en de tutorials en de 'handleiding' zijn erg handig. Gefeliciteerd met het ontwerpen van zo'n geweldige app!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 4 maanden geleden #7853 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp meerdere schema's en referentietijdlijnen
Bedankt voor de feedback Stewart,
Dat is iets wat we overwegen, maar het is een wat complexe toevoeging en we willen de configuratie van het schema zo eenvoudig mogelijk houden. Sommige gebruikers hebben problemen met de initiële configuratie en we proberen dat proces te stroomlijnen.
We hebben het echter nog steeds in gedachten, als je iets anders mist, aarzel dan niet om te posten.

Met vriendelijke groet,

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.