Schema/Planner aanpassen voor primaire dienstregeling

Meer
7 jaar 9 maanden geleden #6311 by mevrouw W
Is er een manier om het rooster en de planner aan te passen aan het lesrooster van de basisschool? Ik heb maar één klas en geef vakken, dus ik zou graag vakken in plaats van lessen aan de planner willen toevoegen.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Nardley

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 9 maanden geleden #6312 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Schema/Planner aanpassen voor primaire dienstregeling
U moet de locatietekst in het schema gebruiken om het onderwerp te specificeren. Deze Locatie/Onderwerp wordt ook getoond in de planner.





Het andere alternatief is het repliceren van uw enkele klas, één voor elk onderwerp. Dit is alleen nuttig als uw grootste zorg de planner is, maar u zou dan problemen hebben met het maken van uitgebreide cijferlijstrapporten omdat de gegevens in verschillende klassen zijn opgesplitst.
bijlagen:
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: mevrouw W, Nardley

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 9 maanden geleden #6313 by mevrouw W
Beantwoord door mevrouw W over onderwerp Schema/Planner aanpassen voor primaire dienstregeling
Bedankt Bertje! Ik zal dat eens proberen. Fijn weekend!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 9 maanden geleden #8132 by Nardley
Beantwoord door Nardley over onderwerp Schema/Planner aanpassen voor primaire dienstregeling
Hallo, ik probeer te beslissen of ik klassen wil repliceren of meerdere tabbladen wil gebruiken. U zei dat het repliceren van klassen het moeilijk zou maken om uitgebreide cijferlijstrapporten te maken. Is dit anno 2019 nog steeds het geval?
Bedankt voor de update.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 9 maanden geleden - 4 jaar 9 maanden geleden #8133 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Schema/Planner aanpassen voor primaire dienstregeling
Hallo Nardley,
In de huidige versie van iDoceo kun je eenvoudig meerdere onderwerpen voor dezelfde student bekijken vanuit het persoonlijke blad van de student > Overzichtsweergave.
Het zou er zo uitzien. In de onderste balk kun je van het ene onderwerp/de klas naar het andere overschakelen.



Wat betreft rapporten, ze zijn nog steeds gericht op één klas/onderwerp per rapport, maar u kunt kolommen uit andere onderwerpen/klassen samenvoegen tot één klas. Dit zou het mogelijk maken om één rapport te maken met alle onderwerpen in één.
Dit zou alleen nuttig zijn als we het hier niet over veel kolommen hebben.
Hier is een korte video over het samenvoegen van gegevens uit verschillende klassen

bijlagen:
Laatst bewerkt: 4 jaar 9 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 9 maanden geleden #8134 by Nardley
Beantwoord door Nardley over onderwerp Schema/Planner aanpassen voor primaire dienstregeling
Geweldig, dus het klinkt alsof het opzetten van "klassen" als onderwerpen zal werken :-) Dank je.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 9 maanden geleden #8138 by Nardley
Beantwoord door Nardley over onderwerp Schema/Planner aanpassen voor primaire dienstregeling
Ik ben klaar met het opzetten van mijn lessen en vind het geweldig dat ik de voortgang van studenten in verschillende klassen kan bekijken via het persoonlijke blad / de samenvattingsweergave van de student. Het zou geweldig zijn als de gegevens in de overzichtsbladen zouden kunnen worden afgedrukt!!!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 9 maanden geleden #8139 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Schema/Planner aanpassen voor primaire dienstregeling
Hallo Nardley,
Het kan worden afgedrukt vanuit de cijferlijstweergave > Exporteren > Leerlingrapport.
Zorg ervoor dat u de optie 'cijferboekgrafiek' inschakelt.
Zoals eerder vermeld, is dit gericht op de huidige klas, maar we zijn van plan dit in de toekomst te verbeteren

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.