Wijziging dienstregeling gedurende het jaar

Meer
9 jaar 5 maanden geleden - 9 jaar 5 maanden geleden #5186 by Emilie
Hallo!

In januari zijn er enkele wijzigingen in mijn rooster en zullen sommige lessen (ook al zijn het dezelfde lessen) worden verplaatst. Sommige sessies heb ik al ingevuld en die wil ik liever niet kwijtraken. Is er een manier om de inhoud van deze lessen te behouden als ik ze door elkaar schuif?

Bedankt

Emilie
Laatst bewerkt: 9 jaar 5 maanden geleden door Emilie.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 5 maanden geleden #5196 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Wijziging dienstregeling gedurende het jaar
Hallo Emilie,
U kunt de kalender vanaf januari aanpassen om deze wijzigingen weer te geven, terwijl u de vorige datums (en de inhoud ervan) intact laat.

Selecteer in de kalenderweergave de eerste week van januari en de automatische kopie heeft alleen invloed op die datums.

Als je bedoelt dat je in januari al echte lessen of bestanden hebt toegevoegd, laat het me dan weten. Het proces is een beetje lastiger...

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 5 maanden geleden #7180 by de
Beantwoord door de over onderwerp Wijziging dienstregeling gedurende het jaar
Hallo,
Ik dacht dat ik deze vraag moest aanvullen, omdat ik precies dit probleem heb. Er zijn een paar wijzigingen in mijn rooster na de helft van het schooljaar en ik heb de lesdetails en planning (en bijgevoegde bronnen) voor het hele academiejaar al ingevuld. (Ik heb bijvoorbeeld acht keer per twee weken les, maar een van hun lessen is van tijd en dag veranderd). Is er een manier waarop ik de tijd van de verplaatste klassen kan wijzigen, terwijl de informatie intact blijft?
Bij voorbaat bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 5 maanden geleden #7212 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Wijziging dienstregeling gedurende het jaar
Hallo nee,
Het kan in de huidige versie worden gedaan, maar het vereist een paar extra langdradige stappen. We zullen proberen dit in onze volgende grote update te verbeteren

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 5 maanden geleden #7215 by de
Beantwoord door de over onderwerp Wijziging dienstregeling gedurende het jaar
Bedankt, ik heb een manier gevonden om het te doen door een dummy class te maken, bronnen ernaar te kopiëren, het rooster te wijzigen en de bronnen vervolgens terug te kopiëren. Duurde niet te lang gelukkig!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.