Kolom toont twee verschillende cijfers voor een rubriek

Meer
2 jaar 2 maanden geleden #10224 by prbalbontin
Hallo, ik heb een probleem met de manier waarop Idoceo cijfers toekent aan verschillende kolommen.

In de cellen waar de cijfers moeten komen, vind ik twee verschillende cijfers voor dezelfde activiteit. In elke cel heb ik zowel het cijfer dat de student heeft gekregen volgens de rubriek waarmee ze wordt geëvalueerd, EN een andere waarde, die Idoceo lijkt toe te kennen aan die student voor beoordelingsdoeleinden, dat wil zeggen een soort berekening die ik Ik ben me er niet van bewust, al mijn studenten een hoger cijfer te geven dan ze zouden moeten hebben.

Bijvoorbeeld: volgens de rubriek kreeg de eerste leerling in de kolom een ​​1 op 10 punten, wat haar cijfer voor die specifieke activiteit zou moeten zijn. Die waarde (1/10) wordt weergegeven in de cijferkolom. Er wordt echter een andere waarde boven de rubriek weergegeven. Deze tweede waarde is 1.90, wat voor mij geen enkele zin heeft. Bovendien is deze laatste waarde degene die Idoceo toekent als het eindcijfer voor deze specifieke activiteit.

Ik heb screenshots bijgevoegd voor zowel het klassenboek als de rubriek, samen met hun configuratie.

Ik hoop dat je me hiermee kunt helpen, aangezien ik mijn studenten op dit moment niet kan beoordelen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 2 maanden geleden #10225 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Kolom toont twee verschillende cijfers voor een rubriek
Hallo,
Deberías acceder al foro en idoceo.es que seguro encontrarás meer temas interesantes.
Desactivar desactivar conversión rápida de esa columna: Doble tap cabecera > Conversión rápida.
Dit is een manier om een ​​overzicht te krijgen van de manier waarop de conversatie kan worden uitgevoerd om de configuratie en de toetsing ervan te kunnen bepalen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.