Maandelijkse aanwezigheid met automatische percentages?

Meer
3 jaar 6 maanden geleden #9336 by ClaireDeg
Beantwoord door ClaireDeg over onderwerp Maandelijkse aanwezigheid met automatische percentages?
Ou alors, je dois trouver une autre icône pour les dévoir d'un devoir noté et rester avec cette croix rouge pour les absents si je veux profiter de ce calcul.

Dank je wel!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 6 maanden geleden #9337 by Dennis Goedbloed
Beantwoord door Dennis Goedbloed over onderwerp Maandelijkse aanwezigheid met automatische percentages?
Hoi Bert, verder kom ik niet. Wat doe ik verkeerd?

Tegenwoordig kennen we de prijs van alles en de waarde van niets - Charles Dickinson
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 6 maanden geleden #9338 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Maandelijkse aanwezigheid met automatische percentages?
@DennisGoedbloed zo te zien heeft het groene vinkje helemaal geen waarde.
Heb je de sjabloon in dit bericht geïmporteerd?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 6 maanden geleden #9347 by Dennis Goedbloed
Beantwoord door Dennis Goedbloed over onderwerp Maandelijkse aanwezigheid met automatische percentages?
Hallo Bert,

Als ik het probeer te importeren, zegt hij dat het bezig is... dan krijg ik een leeg scherm (binnen iDoceo). Als ik naar andere menu-items ga en terug naar Klassen, zie ik geen nieuwe toegevoegd.

Ik heb dit ook met andere downloadbare/importeerbare dingen hier op het forum :(

Ik heb gecontroleerd of ik de laatste versie heb en ik zag geen updates in de App Store voor iDoceo.
Wat doe ik verkeerd?

Tegenwoordig kennen we de prijs van alles en de waarde van niets - Charles Dickinson

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 6 maanden geleden #9348 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Maandelijkse aanwezigheid met automatische percentages?
@DennisGoedbloed met welke iOS-versie werk je?

Als u de link naar iDoceo's lijst met klassen sleept en neerzet, werkt deze op iOS13 en iOS14

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 6 maanden geleden #9350 by Dennis Goedbloed
Beantwoord door Dennis Goedbloed over onderwerp Maandelijkse aanwezigheid met automatische percentages?
Hallo Bert, iOS 13.7
Ik heb het de afgelopen 15 minuten geprobeerd, maar ik weet niet hoe ik moet slepen en neerzetten op iPad (ok, dat is eigenlijk beschamend om te bekennen). Kunt u mij daarbij helpen?

Tegenwoordig kennen we de prijs van alles en de waarde van niets - Charles Dickinson
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 6 maanden geleden - 3 jaar 6 maanden geleden #9351 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Maandelijkse aanwezigheid met automatische percentages?
Maak je geen zorgen. Geef me een paar minuten en ik zal een heel korte video voorbereiden.

Vroeger was het eenvoudiger, maar Apple voegt voortdurend nieuwe gebaren toe en als je te lang op de link tikt en vasthoudt, wordt Safari gek.
Laatst bewerkt: 3 jaar 6 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 6 maanden geleden #9352 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Maandelijkse aanwezigheid met automatische percentages?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 6 maanden geleden #9353 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Maandelijkse aanwezigheid met automatische percentages?
U hebt minimaal een iPad Air 2 nodig. Mogelijk werkt u met een iPad Air 1 die slepen en neerzetten niet ondersteunt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 6 maanden geleden #9354 by Dennis Goedbloed
Beantwoord door Dennis Goedbloed over onderwerp Maandelijkse aanwezigheid met automatische percentages?
Er staat iPad Air (3e generatie).
Is dat iPad Air 1 of iPad Air 3?

Tegenwoordig kennen we de prijs van alles en de waarde van niets - Charles Dickinson

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.