Gemiddeld tekstcijfer gekoppeld aan gemiddeld percentage

  • kraal
11 jaar 11 maanden geleden #198 by kraal
Hoi,

Ik moet gewoon wennen aan de app en ik heb een kolom gemaakt die een gemiddeld percentage maakt op basis van een reeks tests die mijn klas heeft gedaan.

Wat ik echt zou willen doen, is dat de volgende kolom een ​​tekstcijfer (ae) is dat automatisch wordt geselecteerd op basis van het gemiddelde in de vorige kolom. Is dit mogelijk?

kraal

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 11 maanden geleden - 11 jaar 11 maanden geleden #199 by bert
Hallo kbeadle,
Ja, het is mogelijk. Ik zal een artikel geven waarin wordt uitgelegd hoe u dit moet doen, voor het geval iemand anders dezelfde eis heeft.
Waarschijnlijk heb je de gemiddelde kolom weten te bemachtigen en wil je deze alleen nog met een tekstcijfer.
Ik vermoed (corrigeer me als ik het mis heb) dat je het generieke cijfertype (de standaard) voor je kolommen hebt gebruikt. Dit zijn de stappen:

- Maak eerst een numeriek cijfertype met een maximum van 100 en een minimum van 0 en sla het op. Laten we het 0-100 . noemen

- Pas dit nieuwe cijfertype vervolgens toe op al uw kolommen (tik op een koptekst en houd vast, bewerk en selecteer cijfertype) . Als je het eenmaal hebt gedaan met al je kolommen, zouden je gemiddelden moeten zijn zoals voorheen.

- Nu de laatste stap, voeg een kolom toe, met een CALCULUS-editor en selecteer het cijfertype dat u nodig heeft (dwz Tekstcijfer van A tot F met uw eigen gewichten). Bewerk de berekeningen voor deze kolom en selecteer daarvoor de enkele kolom met het gemiddelde. Sla het op, en voilá, je zou je tekstcijfer moeten hebben.

Ik zal het uitleggen met een beetje meer detail en afbeeldingen, maar laat me weten hoe het voor je werkte.
Bedankt dat u contact met ons op.
Laatst bewerkt: 11 jaar 11 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • kraal
11 jaar 11 maanden geleden #200 by kraal
Dank je!

Dat werkte perfect, hartelijk dank voor het snelle antwoord.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 11 maanden geleden #201 by bert
Blij dat het werkte.
We hebben het artikel toegevoegd hier uitleggen hoe het moet. Er is een notitie aan het einde, onder de tip van een expert die u misschien nuttig vindt. Ik veronderstel dat je eigenlijk beide kolommen nodig hebt, maar lees het voor het geval dat.

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.