Dudas en suiker

  • Oscareducamusica
  • offline
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1013 by Oscareducamusica
Dudas en suiker werd gemaakt door Oscareducamusica
Hola, mi nombre es scar y quería comentar dos cuestiones.

1. Hij is van plan om los te staan ​​van de iconen van de figuren en de kolommen van de clase pero no lo consigo. Lees meer over de verschillende soorten kolommen met de editor en de tekst van de nummers, despues de ts columas intento el valor sumativo de todos los iconos met otra columna de cálculo pero consigo. Me gustaría me pudieran ayudar.

2. Soy professor in de muziek en ik heb genoten van de keuze voor muzikale iconen als nitas, flautas....

We zijn blij met deze toepassing, en mijn centro is een teken dat 6 profesores para trabajar con esta aplicación tan útil, práctica and nivedosa.

Een groet en dank voor de aandacht.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1015 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Dudas en sugerencia
Bienvenido Oscar,
1- Puedes enviarme un pantallazo de la configuración de los cálculos? (Cuando están las flechas y los porcentajes en pantalla), le echo un vistazo y te comento enseguida.

2- Tenemos basstantes usuarios que son profesores de música!
Het is een voorbereiding op een herramienta para elegir los iconos con los que quieres trabajar y hacer una pre-selección para el cuaderno. De eerste keer dat er een veelvoud aan iconos van de huidige hooiberg wordt gemaakt. Me gusta la idea de los instrumentos y las notas.
¿Wilt u de optie voor het grijpen van audio in celdas bekijken? Creo que puede ser bastante útil, speciaal voor muziekprofessoren

Muchas gracias a tí

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Oscareducamusica
  • offline
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1016 by Oscareducamusica
Beantwoord door Oscareducamusica over onderwerp Re: Dudas en sugerencia
Aqui te lo mando.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1017 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Dudas en sugerencia
Zie problemen als adjuntando la imagen, puedes enviarla a support@idoceo.net

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.