een CSV-bestand maken in mijn Dropbox-map

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #479 by cent
HOE maak ik een CSV-bestand aan in mijn iDodeo-app in Dropbox? :onzeker:
(stap voor stap instructies zou geweldig zijn alstublieft!!)

Ik heb de instructies gelezen en gevolgd, maar als ik ze probeer te importeren vanaf mijn iPad, krijg ik de melding "Er zijn geen CSV-bestanden in de Dropbox-map van je iDoceo" :boos:

Ik wil ze kunnen opslaan en vervolgens openen in Excel op mijn laptop. :)

Bedankt! :)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #480 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: een CSV-bestand maken in mijn Dropbox-map
Hallo centen!
Ik stond op het punt om stap voor stap te antwoorden, maar liep vast bij je laatste zin, nu weet ik niet zeker of je je gegevens uit iDoceo (export) of in iDoceo (import) wilt halen.
Ik zal uitleggen hoe je je gegevens eruit kunt krijgen, corrigeer me als je het andersom nodig hebt.

Als ik het goed begrijp, wil je je gegevens opslaan als CSV zodat je ze in Excel kunt openen.

- Eerst moet je de cijferlijstpagina die je wilt exporteren op het scherm hebben staan.
- Tik vervolgens op exporteren (of actieknop) die hier wordt weergegeven



- Nu zou je een lijst met mogelijke bestandsformaten moeten zien, je zou XLS moeten selecteren omdat het speciaal bedoeld is voor Excel. Als je problemen hebt met XLS, selecteer dan een van de verschillende CSV's om te zien welke bij je past



- De volgende stap is om de app te selecteren die het bestand zal verwerken, hier zou je Dropbox beschikbaar moeten hebben, tik erop en dan wordt de Dropbox-app geopend met de vraag waar je het bestand wilt opslaan.



En dat is het, je zou een mooi XLS-bestand in je Dropbox-account moeten hebben en je zou het op je laptop moeten kunnen openen.

Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen. Laat het ons weten als je meer hulp nodig hebt!
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #485 by cent
Beantwoord door cent over onderwerp Re: een CSV-bestand maken in mijn Dropbox-map
Bedankt Bert... voor de stap voor stap! :)

Je hebt de juiste gekozen! :lol:

Maar.... :ohmy:

Als het gaat om de vervolgkeuzelijst "Open In...", is het enige dat er is "Nummers".

Hoe kan ik ervoor zorgen dat Dropbox wordt opgenomen? :onzeker:

Bedankt voor uw begrip... en geduld!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #486 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: een CSV-bestand maken in mijn Dropbox-map
Hallo cent,
Ik kwam er ook achter... met de laatste update van Dropbox hebben ze CSV-ondersteuning 'gedropt', ik denk dat het een bug is en ze zullen het snel oplossen.
De apps lijst die wordt weergegeven wanneer u exporteert, wordt automatisch door het systeem gevuld met apps geïnstalleerd op uw iPad die elk bepaald formaat ondersteunen, we hebben er geen controle over...
Ik heb getest met XLS-indeling en de nieuwste Dropbox 'nog' kan het aan (het kan geen voorbeeld bekijken, maar het werkt wel in Excel), heb je het met XLS geprobeerd?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #489 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: een CSV-bestand maken in mijn Dropbox-map
cent,
Ik heb contact opgenomen met de mensen van Dropbox en ze waren zo vriendelijk om bijna onmiddellijk te antwoorden. Ze hebben bevestigd dat er geen bug is gemeld en dat Dropbox daar in de lijst met beschikbare moet staan apps voor CSV-bestand

Ze vertelden me om Dropbox te de-installeren/opnieuw te installeren, wat ik deed ... en dat deed de truc, ik hoop dat het helpt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.