iDoceo 7.2.2

Meer
2 jaar 1 maand geleden #10328 by bert
iDoceo 7.2.2 werd gemaakt door bert
Onze volgende update, iDoceo 7.2.2, zal deze week beschikbaar zijn.
Dit zijn de belangrijkste verbeteringen in deze. Binnenkort meer!

• Verbeterde MDM-ondersteuning voor systeembeheerders (meer details in idoceo.net)
• Nieuw 'Alleen tekst' e-mailrapport voor een enkele kolom met zeer aanpasbare inhoud en velden
• Verbeterd zoeken naar cijfertypes
• Verbeterde configuratie van favoriete kolommen met ondersteuning voor rubrieken
• Extra pictogrammen volgens uw verzoeken
• Bijgewerkte ondersteuning voor de nieuwste Quizziz- en EdPuzzle-bestandsindelingen
• U kunt nu uw planning/planner-configuratie exporteren naar Apple Calendars
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Sebastian

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 1 maand geleden #10331 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 7.2.2
Het is nu beschikbaar in de App Store.
Je kunt updaten met deze link hieronder
apps.apple.com/app/apple-store/id477120941
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Sebastian

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 1 maand geleden #10332 by Sebastian
Beantwoord door Sebastian over onderwerp iDoceo 7.2.2
Bedankt voor de update, leuk om nieuwe features te zien :)

Ik hou van het nieuwe rapport met alleen tekst. Om het gebruik echter gemakkelijker te maken, zou het fijn zijn als u de elementen, bijv. [vandaag] [kolomnaam] naar het e-mailtekstveld zou kunnen slepen. Nu moet ik het handmatig typen, wat een beetje omslachtig is.

Ik kijk uit naar toekomstige updates! :)

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 1 maand geleden #10333 by Sebastian
Beantwoord door Sebastian over onderwerp iDoceo 7.2.2
twee kleine problemen:
- Ik kan het venster e-mailrapport (alleen tekst) waarin ik het bericht opstel niet sluiten wanneer ik besluit de e-mails niet te verzenden. Klikken op de x in de rechterbovenhoek doet niets.
- Ik kan geen lege cellen overslaan (bijvoorbeeld studenten die geen examen hebben geschreven). Ik moet deze studenten handmatig verbergen voordat ik de e-mails verzend. Voor de oude e-mail manier (bijlage) was er een optie om lege cellen over te slaan.

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 1 maand geleden #10334 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 7.2.2
Bedankt Sebastian, merkte beide problemen op.
Wat betreft het slepen en neerzetten, ook opgemerkt, maar ik ben ouderwets! Na 15 iOS-versies kan ik nog steeds niet goed tekst selecteren met mijn vingers en probeer ik te vertrouwen op traditioneel typen. Als er interesse is in dit verslag, blijf ik eraan werken
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Sebastian

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.