iDoceo 4.5

Meer
8 jaar 10 maanden geleden #5502 by bert
iDoceo 4.5 werd gemaakt door bert
iDoceo 4 is nu beschikbaar in de app store. Laten we het hebben over de toekomst en wat je de volgende keer zou willen zien
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Paars-linzi, abalaan

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 10 maanden geleden #5503 by Paars-linzi
Beantwoord door Paars-linzi over onderwerp iDoceo 4.5
Vind de update al leuk en ik heb nog niet alles uitgeprobeerd
Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 10 maanden geleden #5504 by Kathleen
Beantwoord door Kathleen over onderwerp iDoceo 4.5
Ik heb de update vanavond gedownload en ben begonnen deze te verkennen. Wauw! Grote update inderdaad! Bedankt Bertje. Ik heb al een klein beetje gespeeld met de "textDrop"-optie.... Lijkt precies wat ik nodig heb om gemakkelijk algemene observaties die ik tijdens de les maak vast te leggen. Super goed! Ik kijk ernaar uit om de andere nieuwe tools die je hebt toegevoegd te onderzoeken. B)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 10 maanden geleden #5508 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 4.5
Bedankt @Purple-linzi, @Kathleen.

@Kathleen, je bent de allereerste die de textDrop-functie noemt, laten we hopen dat anderen het ook nuttig vinden!
Je zou al die tekst in groepen moeten kunnen organiseren en onbeperkte subniveaus van andere groepen en teksten kunnen maken. We hebben geprobeerd om een ​​unieke lijst van honderden waarnemingen te vermijden, maar daar hebben we toch wat feedback over nodig. Laat me weten hoe dat voor jou werkt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 8 maanden geleden #5592 by Cmcg26
Beantwoord door Cmcg26 over onderwerp iDoceo 4.5
Het enige dat ik graag zou willen zien, is de mogelijkheid om PDF's of Word-bestanden te annoteren in plaats van ze alleen te bekijken.
Als wiskundeleraar moet ik departementale werkschema's volgen. Ik heb deze momenteel als Word-bestanden op de prikborden van elke klas, maar ik zou graag onderwerpen kunnen aanvinken als ze worden behandeld of ze van een tijdstempel kunnen voorzien.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 8 maanden geleden #5594 by Emilie
Beantwoord door Emilie over onderwerp iDoceo 4.5
Iets kleins hopelijk, maar kan voor velen nuttig zijn :)

Ik geef soms lessen in verschillende kamers. Ik heb geprobeerd de stoelindelingen te hernoemen naar de kamers waarin ik me bevind, maar ik kan die optie niet vinden.

Bedankt Bertje! Je app is fantastisch en zovelen op mijn school gebruiken hem nu... Ik denk dat ik het woord goed heb verspreid, zelfs op de basisschool! Ik word vaak gevraagd om INSET op de app te geven en dankzij je forum en je 'how to'-bestanden is het een fluitje van een cent :)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 8 maanden geleden #5595 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 4.5
@Cmcg26 Opgemerkt! We moeten eerst wat grip krijgen in de app store, maar die annotaties staan ​​in onze taken

@Emilie Bedankt! Hier is wat je zoekt. Probeer die notities eens, ze kunnen ook nuttig zijn


bijlagen:
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Emilie

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 8 maanden geleden #5606 by Emilie
Beantwoord door Emilie over onderwerp iDoceo 4.5
Wauw Bert, dit is geweldig!!! Hou ervan, hou ervan, hou ervan!
Zal het doorgeven aan mijn collega's, zij zullen heel blij zijn met deze toevoeging :)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 8 maanden geleden #5631 by Nick@jhgs
Beantwoord door Nick@jhgs over onderwerp iDoceo 4.5
Hallo - bedankt voor je harde werk. De updates zijn geweldig. Ik heb ook een aantal medewerkers laten vragen om een ​​inzet op idoceo en veel medewerkers gebruiken het nu.

Het grote ding in onze school dit jaar is dat huiswerk elektronisch is voor de studenten. Elke planner-app voor studenten die kan linken naar die van de leraar voor het instellen en/of inleveren van huiswerk?

Blijf op het grote werk!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 8 maanden geleden #5633 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 4.5
Bedankt Nick, we hadden dit in onze roadmap, maar aangezien Apple die functie in iTunes U heeft toegevoegd, kunnen we daar niet tegen op.
Laten we eens kijken hoe iTunes U wordt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.