Cijfers berekenen

  • winkelcentrum
  • offline
Meer
10 jaar 5 maanden geleden #4081 by winkelcentrum
Cijfers berekenen werd gemaakt door winkelcentrum
Hoi,
Ik gebruik uw software nu een paar weken en vind het geweldig. Er is slechts één probleem dat ik ben tegengekomen en dat ik niet alleen of met behulp van uw veelgestelde vragen kan oplossen.
Hier is:
Ik heb verschillende tabbladen (test, voortgangscontroles en samenwerking) waarvan ik de berekende cijfers (in procenten) wil verzamelen in één laatste tabblad - TOTAAL. Ik heb gekoppelde kopieën gemaakt van alle eindscores van testen, voortgangscontroles en samenwerking in mijn TAB TOTAL. Nu wil ik het eindcijfer met verschillende gewichten berekenen en op de een of andere manier lijkt dit niet goed te berekenen.
Het werkt wel naar behoren als ik eenvoudige kopieën maak en geen gekoppelde. Maar dit is niet erg comfortabel omdat ik die kopieën altijd moet vernieuwen als ik een andere partituur in de brontabbladen toevoeg.
Kunt u mij helpen dit probleem op te lossen alstublieft?
Bij voorbaat bedankt
De jouwe
Maria

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 5 maanden geleden #4083 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Cijfers berekenen
Hallo Maria,
Dit heeft waarschijnlijk te maken met het cijfertype dat je hebt toegekend aan de verschillende kolommen die bij de berekening betrokken zijn.
Als u mij een sjabloon (zonder gegevens) van uw configuratie kunt sturen, kan ik u verder adviseren.
Tik in de cijferlijstweergave op Exporteren, Delen, Alle tabbladen en stuur het naar support@idoceo.net
Ik ga er zo snel mogelijk naar kijken

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.