iDoceo-updateprobleem

Meer
10 jaar 7 maanden geleden - 10 jaar 7 maanden geleden #3611 by JP
iDoceo-updateprobleem werd gemaakt door JP
Ik heb de app geüpdatet naar de nieuwste versie op mijn iPad 3 en mijn agenda ingesteld in de modus voor volledig scherm, tot nu toe zo goed - ik ben dol op de nieuwe mogelijkheden en integratie met iCal.

Na het toevoegen en wijzigen van een paar afspraken aan mijn bestaande iCal-agenda via iPhone en synchroniseren met iCloud, werden de wijzigingen niet doorgevoerd op mijn iPad, wat vreemd was. Het tijdwielpictogram draaide eindeloos rond, maar synchroniseerde niet.

Ik probeerde vervolgens Mail en Safari op de iPad te gebruiken en ontdekte dat de link verbroken was - het spuugt me gewoon uit een van beide apps en ik merk dat ik terugkom naar mijn standaardscherm met app-pictogrammen.

Toen kwam ik op het lumineuze idee om de iDoceo-app te verwijderen, in de veronderstelling dat het probleem misschien zou worden opgelost door hem opnieuw te laden. Het blijkt dat ik geen toegang heb tot de AppSscheurde ofwel...!

Kortom, de Mail, Safari en AppSscheurde apps werkt niet meer en mijn iCal synchroniseert niet meer tussen apparaten. Dit is het eerste probleem dat ik ooit ben tegengekomen in de paar jaar dat ik deze iPad heb.

Het bijwerken van iDoceo is de enige variabele in de vergelijking. Ik heb alleen toegang tot internet via een derde partij apps (amazon, google, enz...). Ook verbruikt de ipad de batterijtijd in een agressief snel tempo.

Om het even welke suggesties worden het meest gewaardeerd!
Laatst bewerkt: 10 jaar 7 maanden geleden door JP.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3612 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo-updateprobleem
Dat is echt raar JP. Wees gerust iDoceo heeft er niets mee te maken

Het lijkt hoogstwaarschijnlijk een probleem met uw Apple ID of het ingelogde account, dat uw verschillende apparaten/apps synchroon met elkaar.

De interactie tussen iDoceo en iCal-agenda's en de integratie ervan volgt het strikte beleid van Apple's API-richtlijnen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden - 10 jaar 7 maanden geleden #3614 by JP
Beantwoord door JP over onderwerp iDoceo-updateprobleem
Ik realiseer me net dat ik dit in de verkeerde sectie heb gepost, sorry daarvoor. Aarzel niet om het te verplaatsen waar het thuishoort (of te verwijderen als u liever via e-mail bespreekt!).

Het probleem lijkt inderdaad verband te houden met iDoceo's integratie met iCal, zoals het was onmiddellijk na het updaten naar Rev 3.5 en het overschakelen naar de optie voor volledig scherm toen de problemen begonnen. Mijn Apple-account is in orde en ik kan toegang krijgen tot, synchroniseren en delen tussen alle apparaten BEHALVE de iPad.

Zoals ik al eerder zei, is de enige variabele het updaten naar de nieuwe versie van iDoceo en de selectie van de modus voor volledig scherm als optie. IMHO, het toeval is te groot.

Als je liever via e-mail op de hoogte blijft, laat het me dan weten. Ik ben erg onder de indruk van uw product en vertrouw erop voor sommige van mijn onderwijs-/planningsactiviteiten, en hoop dit probleem op te lossen. Uw hulp zou zeer op prijs worden gesteld!
Laatst bewerkt: 10 jaar 7 maanden geleden door JP.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3615 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo-updateprobleem
Hallo JP,
Ik zou me concentreren op het symptoom dat ik geen toegang heb tot de AppSscheurde.
Het allereerste dat u moet proberen voordat u verder gaat, is simpelweg uw iPad opnieuw op te starten door zowel de home- als de top-knop een paar seconden tegelijk in te drukken totdat het herstartbericht verschijnt.
Probeer daarna opnieuw toegang te krijgen tot de app store om te zien of er wijzigingen zijn.

Een korte technische opmerking terzijde:
Alle apps op uw iPad inclusief iDoceo worden per app op een sandbox-omgeving ingezet. Wat betekent dat wat we ook doen vanuit iDoceo, zelfs als het verkeerd is, het geen invloed heeft op de rest van je iPad of het systeem.
We hebben geen toegang tot uw Apple ID, e-mailconfiguratie of andere persoonlijke informatie met betrekking tot de App Store. Dit legt soms beperkingen op aan ons ontwikkelaars, wanneer we proberen om glamoureuze opties aan te bieden, maar aan de andere kant geeft het absolute gemoedsrust bij het downloaden van een app uit de winkel.

Aarzel niet om uw bevindingen te posten op support@idoceo.net en ik geef u graag verder advies.

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden - 10 jaar 7 maanden geleden #3616 by JP
Beantwoord door JP over onderwerp iDoceo-updateprobleem
Bedankt voor het zo snel opvolgen - ik waardeer het.

Ik heb mijn iPad een aantal keren gereset nadat het probleem zich voordeed, zoals je hierboven suggereert, maar het probleem is niet opgelost.

Voor alle duidelijkheid: mijn Apple-account, e-mail, Appstore, enz. werken perfect tussen al mijn andere apparaten (2 iMacs, een MacBook Air en een iPhone 5. Ik heb 100% toegang tot de functionaliteit van elke app en alle apparaten synchroniseren zoals gewoonlijk perfect.

Het ENIGE apparaat dat niet meer goed werkt binnen de Apple-speeltuin is de iPad 3 waarop ik iDoceo heb geladen. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad en ik gebruik het wel intensief.

De volgende stap die bij me opkomt is om iDoceo opnieuw te laden op mijn iPad via een bekabelde iTunes-synchronisatie vanaf mijn iMac, en kijken of dat het probleem oplost (eerste dag terug op school, en kan dit pas proberen als ik vanavond thuiskom...) .

Als dat niet werkt, dan denk ik dat ik mijn iPad opnieuw moet instellen op de fabrieksinstellingen en alles opnieuw moet laden via bekabelde iTunes-synchronisatie.

Als je iets minder ingrijpends kunt bedenken, laat het me dan weten.

Aan de positieve kant, ik heb back-ups van alle gegevens en apps (iCloud en harde schijf), en van de gegevens van iDoceo wordt een back-up gemaakt op zowel mijn Dropbox- als GoogleDive-accounts, dus mijn werk mag niet verdampen (goed gedaan met de nieuwe back-upfuncties, trouwens!).
Laatst bewerkt: 10 jaar 7 maanden geleden door JP.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3620 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo-updateprobleem
Maar gaat de app store open als je erop tikt? Of crasht het?
Probeer vanuit uw iPad-instellingen / iTunes / App-winkels uit en weer in te loggen.

Als niets anders werkt, moet u mogelijk proberen te herstellen met een factorreset. Ik zou een iCloud-back-up maken (van iPad-instellingen/iCloud/Back-up) om ten minste twee verschillende kopieën met twee systemen te hebben.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden - 10 jaar 7 maanden geleden #3621 by JP
Beantwoord door JP over onderwerp iDoceo-updateprobleem
Het crasht op de iPad. Het probleem ligt bij de iPad. Alle andere apparaten werken overal goed apps, inclusief de appstore. Het lijkt alsof alle iCloud-gerelateerde /verbonden apps zijn getroffen, maar alleen op de iPad. Vreemd...

Ik heb wel een volledige back-up van mijn iPad-gegevens en apps zowel op iCloud als op de harde schijf van mijn iMac, dus het klinkt alsof het volledig herstellen van de fabrieksinstellingen op dit moment de beste keuze is.
Laatst bewerkt: 10 jaar 7 maanden geleden door JP.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3635 by JP
Beantwoord door JP over onderwerp iDoceo-updateprobleem
Het probleem lijkt te zijn opgelost, nadat de iPad is teruggezet naar de fabrieksinstellingen en opnieuw is geladen via iTunes-synchronisatie.

Bedankt voor je hulp en reactievermogen, Bert, wat zeker helpt om iDoceo te onderscheiden van veel potentiële concurrenten met weinig of geen klantenondersteuning. Olé!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3636 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo-updateprobleem
Heel blij dat het gelukt is JP. Bedankt voor het laten weten

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.