iDoceo 3.5

Meer
9 jaar 9 maanden geleden #4641 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
Hallo Ronel100,
We zijn die informatie nog aan het voorbereiden op de iDoceo-server, we houden je op de hoogte
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 9 maanden geleden #4642 by Kathleen
Beantwoord door Kathleen over onderwerp iDoceo 3.5
Woehoe! Ik zag net dat de 3.1-update vanmorgen klaar staat om te downloaden uit de App Store! Kan niet wachten om ermee te spelen! Dankjewel Bert voor een mooi einde-schoolcadeau! :D
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 6 maanden geleden #4803 by Ronel100
Beantwoord door Ronel100 over onderwerp iDoceo 3.5
Nog iets om uit te geven? :)
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 6 maanden geleden #4821 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
Nog geen Ronel100! We zijn onze hoofdwebsite nog steeds aan het updaten met alle details over deze 3.1. De komende weken zullen zeker erg druk zijn :)
We zullen zo snel mogelijk meer info plaatsen.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: familie Simpson
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 6 maanden geleden #4834 by familie Simpson
Beantwoord door familie Simpson over onderwerp iDoceo 3.5
iDoceo is tot nu toe de best ontvangen app door het personeel in onze 1:1-implementatie. De meeste docenten zijn blij met individuele accounts, maar sommige delen klassen en kijken erg uit naar iDoceo Server-nieuws.

Al het beste met je volgende update!

Ian
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 6 maanden geleden #4842 by MonMonque
Beantwoord door MonMonque over onderwerp iDoceo 3.5
Ik ben dol op deze app. Met kop en schouders boven alle andere die ik tot nu toe heb geprobeerd.

Twee verzoeken:
Ik onderschrijf de motie voor het massaal verplaatsen van studenten in de plattegrond.

Zou het mogelijk zijn om lesnotities te synchroniseren met Google-agenda's? Het zou leuk zijn om een ​​samenvatting van de klas in het notitieveld te plaatsen en deze vervolgens online in een agenda te plaatsen. De app voor klasbeheer die ik op mijn Mac heb (Planbook) doet dit.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 6 maanden geleden #4935 by Stefpeco
Beantwoord door Stefpeco over onderwerp iDoceo 3.5
Bonjour à tous,

Geef je waardering voor deze app, die je uit de arbeid haalt!
J'ai définitivement leavené tout support papier en toutes mes informations de travail se retrouve dans un seul outil!
pour ma part dans les prochaines version, j'aurais aimé pouvoir regrouper mes classes par école. En effet, je travail dans plusieurs écoles et je dirige une asbl sportive avec beaucoup d'animateurs.
Il serait plus simple pour moi d'avoir en accueil d'abord les écoles et puis les qui y sont associées ainsi que l'horaire pour chaque école afin de ne pas tout avoir sur le même panneaux d'affichage.
autre point à soulever, c'est une question qui m'a été posée par rapport à IDOCEO. Sur le plan de la protection des données, pouvons nous faire des sauvegardes d'icoceo sur des serveurs tels que Google quand nos dossiers contienent des données personles d'élèves ou d'enfants? Je n'ai pas su répondre à la question et j'aurais aimé savoir ce qu'il en est juridiquement parlant.
dernière question, mais je pense l'avoir déjà posée: y aura t'il une version pour mac? ce serait très utiles pour l'encodage, la sauvegarde, l'exportation en la création de grilles d'évaluation.

dank u
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 6 maanden geleden #4995 by digitaal_koekje
Beantwoord door digitaal_koekje over onderwerp iDoceo 3.5
Kunnen de volgende opties worden toegevoegd in de volgende versie, alstublieft!

Om een ​​item toe te voegen aan de cijferlijst, tik je één keer in plaats van dubbel

Wanneer je op opslaan klikt nadat je een item in de cijferlijst hebt toegevoegd, ga dan niet naar het volgende item in de cijferlijst.

Deze opties zouden geweldig zijn omdat ik mijn klasboeken niet in registervolgorde heb, dus op dit moment moet ik veel tikken om heel weinig gegevens in te voeren

Ga zo door!!!

D
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 6 maanden geleden - 9 jaar 6 maanden geleden #5053 by jkevens
Beantwoord door jkevens over onderwerp iDoceo 3.5
IDoceo is zo'n geweldige app en is echt een levenswisselaar voor ons leraren!!!

Heb hieronder een paar suggesties voor verbeteringen die erg handig zouden zijn.

Groepen - groepen toewijzen aan studenten is zo handig. Vaak plaats ik studenten in groepen voor praktisch werk en gebruik dan het zoekveld om informatie voor elke groep in te kunnen voeren zonder dat de rest van de klas wordt getoond. Deze groeperingen veranderen echter regelmatig en het kan verwarrend zijn om te wijzigen in welke groep studenten zich bevinden. Het zou geweldig zijn als er een 'clear group'-functie zou zijn om alle voorgaande items in het veld voor een bepaalde klas te wissen.

Ik word gebombardeerd met informatie over studenten via e-mail en probeer dit nu te 'verwerken' door te zoeken naar student in het zoekveld, dan info in het tabblad Annotaties te plakken en ten slotte een pictogram 'vlag' toe te voegen naast de naam van de student. Het zou leuk zijn als er een snellere manier was om toegang te krijgen tot deze informatie - dwz ik zie dat ik een vlag aan de student heb toegevoegd, dus ik tik gewoon snel op de naam van de student en de annotatie-informatie verschijnt, om te voorkomen dat je moet ingedrukt houden, wachten voor optievak, selecteer student bewerken en klik vervolgens op het tabblad Annotaties.

Lessen openen vanuit de planner - een kleinigheid, maar het zou leuk zijn om snel dubbel te tikken in plaats van, of net zo goed, ingedrukt te houden, te wachten op het optievak en open les te selecteren - je merkt dat je dit zo vaak doet dat het handig zou zijn tijdsbespaarder!

Datum op telcellen - bij het toevoegen van extra tellingen aan een cel na de eerste, wordt de datum niet bijgewerkt - het blijft gewoon op de datum waarop de cel voor het eerst werd aangeklikt in plaats van bij te werken om de meest recente telling weer te geven die aan een cel is toegevoegd.

Sorteer afbeeldingen op groep - zodat je groepsnummers / letters / wat dan ook hebt toegevoegd aan studenten in een klas. Het zou geweldig zijn als er bij het bezoeken van de plattegrondpagina een optie is om 'per groep te klonteren', zodat visueel alle studenten in een bepaalde groep bij elkaar worden gepropt.

Nog een verzoek om een ​​zitplan - ik merk dat ik veel tijd besteed aan het verplaatsen van foto's van leerlingen op het scherm, in- en uitzoomen, leerlingen geleidelijk van het scherm naar het zichtbare gebied verplaatsen, gewoon om een ​​mooi beeld te krijgen met alle foto's van leerlingen zo groot als mogelijk met alle leerlingen in de klas tegelijk op het scherm. Zou je een optie 'Snap om hele klas te tonen' kunnen toevoegen die dit voor je doet?

Deze toevoegingen zouden zeer welkom zijn bij wat zo'n geweldig stuk software is.

Bedankt.
Laatst bewerkt: 9 jaar 6 maanden geleden door jkevens. Reden: Fout
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 4 maanden geleden #5172 by Nenual
Beantwoord door Nenual over onderwerp iDoceo 3.5
Ik heb al een tijdje niet veel op het forum gezegd, maar dit is alleen het geval omdat iDoceo nu echt alle functies heeft die ik nodig heb! Hoewel ik zeker weet dat jullie aan meer prachtige dingen werken...

Ik ben echter een nogal "vervelend" klein foutje tegengekomen. De functie voor komende verjaardagen (die ik erg leuk vind) laat me studenten zien die ik heb verwijderd... Is er een manier om ze voorgoed kwijt te raken? :kant:
Het onderwerp is vergrendeld.