iDoceo 3.5

Meer
10 jaar 5 maanden geleden #3819 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
@ceebee Ja, dat hebben we binnenkort.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 5 maanden geleden #3883 by John2400
Beantwoord door John2400 over onderwerp iDoceo 3.5
Aanwezigheid. Wat. ID kaart
Graag zien is gedeeltelijke aanwezigheid. Op mijn school komen de leerlingen te laat naar de les
En sommigen vertrekken vroeg. Ik zie opties voor tekst. Maar het zou fijn zijn als de mogelijkheid bestaat om de aanwezige student te markeren en de tijd in te stellen. Dit is een veel voorkomend probleem op de Australische scholen.
Ik merk ook op dat bij het markeren van snelle aanwezigheid als iemand kiest om aanwezig te zijn, de opties worden gewijzigd. Beide pictogrammen blijven in de doos. Je krijgt twee iconen. Is dit opzettelijk? Ik markeer kinderen die aanwezig zijn en klik vervolgens op een pictogram aan het einde om te zeggen dat ze ook werkten of niet. Het eerste pictogram blijft in de kolom.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 5 maanden geleden #3884 by John2400
Beantwoord door John2400 over onderwerp iDoceo 3.5
Rooster . In het personeelsrooster zouden we een optie van dienst kunnen hebben. Ik weet dat ik een tijdsperiode van meer dan 4 of 5 sessies per dag kan opstellen. Maar dan lijkt het alsof de school 10 periodes in de dag heeft. Ik zou graag een optie willen zien waarmee ik de periodes kan instellen, bijvoorbeeld 4 per dag, maar wanneer ik aan de pauzetijden een dienst- en plaatsoptie toevoeg. Dus toevoegen zou gewoon zeggen: tijd en plaats van dienst.
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Steve
10 jaar 5 maanden geleden #3925 by Steve
Beantwoord door Steve over onderwerp iDoceo 3.5
Ik wil graag stoelplannen van de ene pagina naar de andere kunnen kopiëren.

Soms wil ik het plan aanpassen, maar heb ik nog steeds toegang tot het origineel. Of ik ben misschien in een kamer met een andere opstelling van tafels, maar wil toch de basisopstelling behouden van wie naast wie zit.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 5 maanden geleden #3951 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
@John2400 Als u aanwezigheidsregistratie opneemt met de extra snelle aanwezigheidseditor, vervangt deze automatisch de pictogrammen die behoren tot Pictogram 1 om er maar één van te houden.
Hetzelfde zal werken voor Icon 2, er kan slechts één enkel pictogram worden gekozen uit de beschikbare als Pictogram 2
Bovendien, als u op een cel tikt en vasthoudt, en kiest voor Tekst/Pictogrammen u kunt elke combinatie van pictogrammen kiezen zonder deze beperking.



@Steve Als je op het stoelplannummer tikt en vasthoudt, kun je het naar een andere kamer kopiëren
bijlagen:
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Luduf
10 jaar 4 maanden geleden #4046 by Luduf
Beantwoord door Luduf over onderwerp iDoceo 3.5
Bonjour, serait-il possible de choisir l'alignement du texte dans les colonnes comme sur word par exemple? (à gauche, au centre, à droite)

dank u
Het onderwerp is vergrendeld.
  • iPhone-versie?
10 jaar 4 maanden geleden #4048 by iPhone-versie?
Beantwoord door iPhone-versie? over onderwerp iDoceo 3.5
Ben je van plan om een ​​iPhone-versie uit te brengen? Heb het hard nodig! Heb de iPad-versie nog niet gekocht.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 4 maanden geleden #4049 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
@luduf bonjour Luduf, nous allons essayer d'ajouter ça bientôt

@iPhone-versie ... niet snel verwacht.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 4 maanden geleden #4075 by rivierman
Beantwoord door rivierman over onderwerp iDoceo 3.5
Gebruik 3.0 sinds het uitkwam en ben er dol op. In die tijd heb ik een suggestie gedaan:

1) Laat de kleuren die aan de leerlingen in het cijferboek zijn toegewezen, overbrengen naar hun zitplan voor kleurcodering enz. Dit is logisch, het zou een optie kunnen zijn per een van de 5 plannen 'kleuren van het cijferboek weergeven', 'aangepaste kleuren'. Zo is iedereen blij!




Ik weet zeker dat ik er nog meer zal bedenken, maar voor nu lijkt dat een gemakkelijke en zeer nuttige toevoeging.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 4 maanden geleden #4076 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
@riverer Natuurlijk, reken erop. We zullen het waarschijnlijk toevoegen als een instelling op het hoofdscherm/opties voor alle stoelplannen om zich hetzelfde te gedragen, om verwarring te voorkomen
Het onderwerp is vergrendeld.