individuele leerlingcijfers exporteren/afdrukken

Meer
10 jaar 8 maanden geleden #3371 by ceebee
Ik kan niet vinden hoe ik de cijfers van een individuele leerling kan exporteren of afdrukken. Ik weet dat het mogelijk is om de hele klas hun cijfers te e-mailen via 'tools', maar ik wil graag dat een afdruk in hun individuele mappen blijft. Kun je alsjeblieft helpen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 8 maanden geleden #3373 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp individuele leerlingcijfers exporteren/afdrukken
Hallo ceebee,
In de huidige versie kunt u verschillende rapporten krijgen met alle gegevens van uw student, maar niet één rapport per student. De tijdelijke oplossing is om het studentenfilter bovenaan toe te passen om slechts één student weer te geven, en dan dit rapport hier te doen www.idoceo.net/index.php/en/help/the-report-generator

We werken nu aan een grote update die in de eerste helft van september klaar zal zijn en die een mooi enkel studentenrapport zal bevatten (en dat kan je ook per e-mail versturen)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Sue Malone
10 jaar 8 maanden geleden #3408 by Sue Malone
Beantwoord door Sue Malone over onderwerp individuele leerlingcijfers exporteren/afdrukken
Aangezien je aan één leerlingrapport werkt, zou je dan een handtekeningregel kunnen toevoegen die ouders kunnen ondertekenen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 8 maanden geleden #3409 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp individuele leerlingcijfers exporteren/afdrukken
Hoi Sue,
U hebt die optie in de vorm van een configureerbare voettekst en koptekst voor het rapport.
Het is veel flexibeler dan een specifieke handtekeningregel, maar u moet die handtekeningregel als een afbeelding maken.
We zullen waarschijnlijk enkele kop- en voettekstafbeeldingen hebben die onze gebruikers eenvoudig kunnen downloaden en aan hun rapporten kunnen toevoegen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • mevrouw A
10 jaar 6 maanden geleden #3905 by mevrouw A
Beantwoord door mevrouw A over onderwerp individuele leerlingcijfers exporteren/afdrukken
Nou, rotzooi. Ik heb deze app alleen gekocht om individuele studentrapporten te genereren. Heb je een verwachte datum waarop dit beschikbaar zou kunnen zijn, of moet ik het gewoon schrappen en overstappen op een ander product? Uw reactie geeft aan dat 2e helft september...

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 6 maanden geleden #3906 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp individuele leerlingcijfers exporteren/afdrukken
Dit bericht is meer dan een maand oud en verwees naar de aankomende versie 3.0 die al beschikbaar is in de app store.
Het studentenrapport en de kop- en voettekst die ik noemde zijn er al, maar als je zo dingen op het forum gaat vragen, kun je net zo goed naar een ander product gaan.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • gefrustreerd
10 jaar 6 maanden geleden #3907 by gefrustreerd
Beantwoord door gefrustreerd over onderwerp individuele leerlingcijfers exporteren/afdrukken
Sorry als je beledigd bent. Kunt u alstublieft instructies geven om individuele cijferrapporten van studenten te genereren, of mogelijk een link die uitlegt hoe u dit moet doen? Ik heb in de lijst met functies voor de 3.0 opgemerkt dat het de mogelijkheid benadrukt om studentenrapporten af ​​te drukken, maar ik kom er niet uit. Ik heb geprobeerd op de website te zoeken, maar kan alleen informatie vinden voor het afdrukken van een samenvatting van de hele klas. Ik wil de rapporten kunnen opslaan in Dropbox (pdf?) om ze te openen op een desktopcomputer die is aangesloten op een printer.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 6 maanden geleden #3909 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp individuele leerlingcijfers exporteren/afdrukken
U vindt de details hier uitgelegd .
Als iets niet duidelijk genoeg is, laat het me weten

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • mevrouw A
10 jaar 6 maanden geleden #3917 by mevrouw A
Beantwoord door mevrouw A over onderwerp individuele leerlingcijfers exporteren/afdrukken
Na veel vallen en opstaan, kwam ik er gisteravond achter hoe ik de afzonderlijke rapporten moest maken. Ik hoopte eigenlijk dat ik in één keer een hele klas leerlingrapporten zou kunnen exporteren. Ben ik juist als ik zeg dat de enige manier om dit te doen zou zijn om op één leerling tegelijk te klikken, iets als Notability te 'openen', en dan naar een bureaublad te gaan en elk afzonderlijk rapport te openen om het af te drukken? Even checken of ik niets gemist heb. Ik denk dat ik een stap kan besparen door 'toe te voegen aan een notitie' in Notability in plaats van elke keer een nieuwe notitie te maken, maar is er een snellere of efficiëntere manier om dit te bereiken?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 6 maanden geleden #3918 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp individuele leerlingcijfers exporteren/afdrukken
We hebben die optie in onze volgende update, een enkel PDF-rapport met al je leerlingen erin

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.