Alles verandert in aanwezigheid!

Meer
11 jaar 1 maand geleden - 11 jaar 1 maand geleden #2866 by Jaye
Alles verandert in aanwezigheid! werd gemaakt door Jaye
Ik gebruik deze app al enkele weken en ben er dol op. Er is echter een storing opgetreden of ik heb per ongeluk iets verkeerd gedaan. Ik beoordeel meestal rechtstreeks vanuit mijn plaatsingstabel door het type cijfer te kiezen, dat in de rechterbenedenhoek van het scherm wordt weergegeven om me eraan te herinneren welk type cijfer ik heb gegeven. Dan dubbeltik ik op de student en het biedt me een icoonkeuze.

De laatste tijd echter, als ik dubbel tik, staat er bovenaan "Alles bijwonen" en wordt er een controle op aanwezigheid weergegeven. Ik moet de foto echt vasthouden en wachten tot de pictogrammen nu kiezen welke ik wil gebruiken en moet de aanwezigheidscontrole wissen die Idoceo automatisch plaatst. Ik controleer altijd of ik niet in de aanwezigheidsmodus ben. Ik ben gefrustreerd omdat ik de app niet opnieuw wil installeren. Ik heb meer dan vierhonderd studenten in mijn koorklassen en dat zou een heleboel foto's en stoelenschema's zijn om opnieuw te doen.

Wat doe ik verkeerd?
Laatst bewerkt: 11 jaar 1 maand geleden door Jaye.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 1 maand geleden #2867 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Alles verandert in aanwezigheid!
Hallo Jaye,
U zou deze optie hieronder eens moeten bekijken. Mogelijk hebt u de 'Nieuwe kolom overerft...' ingeschakeld
of het 'Bewerkertype' is gewijzigd in een 'Aanwezigheidseditor'.


bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.