Ingetrokken studentenafhandeling

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4182 by CAreynolds
Ingetrokken studentenafhandeling werd gemaakt door CAreynolds
Wanneer een student de school verlaat of zich terugtrekt uit de cursus, wordt van ons verwacht dat we nog steeds toegang hebben tot hun cijfers of andere gegevens voor het geval de volgende school erom vraagt. Maar ik moet de leerling verwijderen, zodat ze niet in mijn plattegrond verschijnen of beïnvloed worden door 'Alles bijwonen'. Naast "Verwijder student"', zou het handig zijn als we een optie zouden hebben om "leerling in te trekken", waardoor de student uit de plattegronden wordt verwijderd, maar hun gegevens intact blijven, maar niet langer worden beïnvloed door automatische markeringen, hun rij in tabellen kan op de een of andere manier worden bevroren, zodat je het kunt zien, maar er niet meer aan toevoegen. Misschien zelfs visueel lichter laten weergeven, of helemaal in een andere tafel.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4183 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Ingetrokken studentenafhandeling
Hallo CAreynolds,
Ik weet niet zeker of je de hebt gezien Verbergen student optie (Tikken & vasthouden op een leerling / verstoppen
Het werkt op specifieke tabbladen, voor het geval je oude termen bekijkt waarin deze student aanwezig was.
De details hier uitgelegd

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.