overweeg om er een te ontwikkelen voor Windows 8

Meer
10 jaar 4 maanden geleden #4128 by raaf
Ik heb gelezen dat het onwaarschijnlijk is dat je met een Windows-versie uitkomt, maar ach, dat is mijn wens. Hoewel ik begrijp waar je vandaan komt, wil je misschien toch nog eens nadenken. Als het doel is om leraren echt te helpen bij het beheren van hun lessen, dan kun je misschien veel meer helpen als je met een Windows-versie komt. Ik weet zeker dat veel meer mensen het zullen waarderen, ik ben er zo zeker van dat ik dat zou doen. Bedankt voor je tijd :D

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Stabiele Eddie
10 jaar 4 maanden geleden #4142 by Stabiele Eddie
Beantwoord door Stabiele Eddie over onderwerp overweeg om er een te ontwikkelen voor Windows 8
Windows RT smeekt om een ​​app als deze!

Er is niets dat in de buurt komt, ik denk dat je veel interesse zou hebben van Windows- en Windows RT-gebruikers.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 4 maanden geleden #4143 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp overweeg om er een te ontwikkelen voor Windows 8
Genoteerd, maar laten we eerst kijken wie hun volgende CEO is.

We hebben enorm veel tijd en geld verloren aan het ontwikkelen van software voor Windows en het doet nog steeds pijn...

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4221 by Casselton
Beantwoord door Casselton over onderwerp overweeg om er een te ontwikkelen voor Windows 8
Ik heb zojuist een account aangemaakt zodat ik kan inloggen en mijn steun kan verlenen! Scholen gebruiken, net als bedrijven, nog steeds veel MS Office-toepassingen. Daarom heb ik een Windows 8-tablet in plaats van een iPad - wat geweldig is, maar ik mis Idoceo! Bedenk eens hoeveel leraren dit zouden gebruiken op hun klas-pc's, laat staan ​​tablets, als dit voor Windows zou worden uitgebracht!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4230 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp overweeg om er een te ontwikkelen voor Windows 8
Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen Casselton,
Ik ben bang dat een deel van het gevoel van iDoceo verloren zou gaan zonder het scherm aan te kunnen raken. We zullen op een gegeven moment proberen over te stappen naar een Mac-versie, en dan zien we het over Windows

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • mk2333
8 jaar 5 maanden geleden #6006 by mk2333
Beantwoord door mk2333 over onderwerp overweeg om er een te ontwikkelen voor Windows 8
Ontwikkel er een voor pc :(
Ik heb al mijn lesplannen, dagelijkse plannen, beoordelingen, enz. op de pc (16 jaar waard) - ik kan gemakkelijk en snel van het ene jaar naar het andere kopiëren en plakken en indien nodig wijzigingen aanbrengen - maar IK HOU VAN iDoceo en tenzij ik ik heb gewoon geen idee (waarschijnlijk het geval) en ik mis een gemakkelijke manier om het met iDoceo te doen Ik weet niet zeker of ik lang mee ga met de app :(
Help aub :(

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 5 maanden geleden #6008 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp overweeg om er een te ontwikkelen voor Windows 8
Hallo mk2333,
Helaas is de overstap naar Windows op dit moment erg duur en kunnen we ons dat niet veroorloven.
Blijkbaar werkt Microsoft aan een geweldige tool die deze overgang gemakkelijker zal maken, maar er wordt nog aan gewerkt en er is geen tijdschema of deadline in het verschiet
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: mk2333

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.