Stoelindeling kopiëren naar verschillende klassen

Meer
1 jaar 8 maanden geleden #10652 by JTWright1
Noodgedwongen heb ik voor een van mijn lessen een nogal ingewikkelde plattegrond gemaakt. Sinds ik elementaire muziek geef, heb ik in totaal 22 verschillende klassen, allemaal met dezelfde opstelling. Ik moet nog een manier vinden om een ​​zitplaatssjabloon die ik heb gemaakt naar verschillende klassen te kopiëren. Telkens wanneer ik probeer te kopiëren naar een andere klas, kan ik dat niet omdat het studentenrooster niet hetzelfde is. Dit moet echt een optie zijn voor situaties als de mijne. Ik hou niet zo van het idee om dit arrangement nog 21 keer te herhalen.

Iemand een idee?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 8 maanden geleden #10653 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Stoelindeling kopiëren naar verschillende klassen
Hallo JTWright1,
Ik ben van plan dit in de nabije toekomst te verbeteren.
Zou het voor u werken als u met de optie Extra > Groep automatisch een dispositie van een andere klas zou kunnen kiezen?
Het punt is dat, ondanks het herhalen van de sjabloon, je studenten op de juiste positie moet toewijzen/verwisselen.
Laat me je gedachten hierover weten.

De 'echte' oplossing die binnenkort klaar zou moeten zijn, is om die sjablonen met tijdelijke aanduidingen te maken, maar laat me weten of het vorige alternatief iets zou oplossen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 8 maanden geleden #10655 by JTWright1
Beantwoord door JTWright1 over onderwerp Stoelindeling kopiëren naar verschillende klassen
Dank u voor uw snelle reactie. Ja, de ideale oplossing is om een ​​"ontwerper voor stoelsjablonen" in het systeem in te bouwen, zodat docenten hun eigen sjablonen kunnen maken en deze vervolgens kunnen openen; net als de sjablonen die vooraf zijn geladen. Met het rasterpatroon in de plattegrond lijkt dat misschien functioneel.

In de tussentijd ben ik blij met uw suggestie om de tool Extra>Groep automatisch te gebruiken. Ik denk dat ik het wel aankan om studenten toe te wijzen of te ruilen als dat nodig is.

Ik probeerde de tool Meervoudige selectie te gebruiken om studenten te groeperen om massaal te bewegen, maar ik vond het vreemd dat in plaats van studenten toe te wijzen aan een groep, ik studenten moest verwijderen die ik niet in de groep wilde hebben. Dus als ik 6 van de 24 studenten zou verplaatsen, moest ik 18 studenten deselecteren in plaats van er maar 6 aan te vinken. Het werd te omslachtig.

Nogmaals bedankt voor het werken hieraan.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 7 maanden geleden - 1 jaar 7 maanden geleden #30621 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Stoelindeling kopiëren naar verschillende klassen
Hey daar!
De eerste bèta met de plaatsaanduidingen voor het zitplan die ik noemde, zal volgende week beschikbaar zijn.
Het zou geweldig zijn als ik zou kunnen deelnemen aan de bètatests en wat feedback zou kunnen geven vóór de officiële release.
Als je geïnteresseerd bent, stuur me dan een bericht vanuit de app, tik op Help> Ondersteuning en suggesties en vermeld gewoon
het Stoelplan Beta.

Bedankt
Laatst bewerkt: 1 jaar 7 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.