Bureaulay-outs, snappen naar raster, willekeurig verdelen

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #30735 by Fleupold
Hallo

Ik heb een paar vragen over de nieuwe "klasindeling met bureaus".
  • Het lijkt erop dat de verschillende bureau-indelingen in verschillende maten verkrijgbaar zijn. De bureaus in de groep van drie zijn bijvoorbeeld kleiner dan de bureaus in de groep van acht. Is dit opzettelijk?
  • Is het mogelijk om de bureaus op het rooster te laten klikken? Zo niet, dan zou ik deze functie willen aanbevelen.
  • Is het mogelijk om de studenten willekeurig over de bureaulocaties te verdelen?
Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #30738 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Bureaulay-outs, snappen naar raster, willekeurig verdelen
Hallo Fleupold,
 Ja, de andere maat is opzettelijk. Laat het me weten als je extra combinaties nodig hebt
 Heb nota genomen van het snap-to-grid-verzoek.
 Ja, studenten kunnen willekeurig op het bureau worden verdeeld, tik op Extra > Willekeurige groepsgenerator
en 'Automatisch groeperen'


  
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Fleupold

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #30740 by Fleupold
Beantwoord door Fleupold over onderwerp Bureaulay-outs, snappen naar raster, willekeurig verdelen
Bedankt voor de tip!

Wat betreft bureau-arrangementen, ik heb 9x1 nodig. Maar als we snap-to-grid kunnen krijgen, kan ik dat eenvoudig maken uit drie 3x1 groepen.

Tussen haakjes, het kopiëren van de bureauopstelling naar zitplannen is geweldig!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #30741 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Bureaulay-outs, snappen naar raster, willekeurig verdelen
Ik stuur je een bètaversie om die snap to grid te proberen.
Mocht je nog iets missen, laat het me weten
Bedankt voor de feedback en prettige kerstdagen!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #30743 by Fleupold
Beantwoord door Fleupold over onderwerp Bureaulay-outs, snappen naar raster, willekeurig verdelen
Wow, dat was bizar snel!

Ik heb de bètaversie geïnstalleerd en de snap-to-grid-functie uitgecheckt. Het is al leuk omdat het het uitlijnen van dingen veel gemakkelijker maakt.

Maar (mijn excuses voor mijn kieskeurigheid), ik heb gemerkt dat het raster zodanig is dat men aangrenzende groepen bureaus niet zo kan uitlijnen dat de openingen tussen groepen even breed zijn als openingen binnen een groep, zie bijgevoegde afbeelding. Als dat redelijk eenvoudig zou kunnen worden opgelost, zou de functie nog beter zijn. ;-)


 
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #30744 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Bureaulay-outs, snappen naar raster, willekeurig verdelen
Ik ben bang dat dit een overontwikkelde oplossing inhoudt!
Het gemakkelijkere alternatief is om een ​​x9 bureau toe te voegen. Reken er op.

 
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Fleupold

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #30745 by Fleupold
Beantwoord door Fleupold over onderwerp Bureaulay-outs, snappen naar raster, willekeurig verdelen
Hallo Bert

Ik heb iets opgemerkt waarvan ik denk dat het waarschijnlijk een bug is: door Group automatisch te gebruiken met "desks layout style", krijgen soms meerdere studenten hetzelfde bureau toegewezen, zodat studenten verborgen raken achter andere kaarten...

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #30746 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Bureaulay-outs, snappen naar raster, willekeurig verdelen
Ik merkte op. Het wordt opgelost in onze volgende bèta.
Tijdens de tests kregen we niet veel feedback

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #30747 by Fleupold
Beantwoord door Fleupold over onderwerp Bureaulay-outs, snappen naar raster, willekeurig verdelen
Ik hoop dat je mijn muggenzifterij niet erg vindt en het constructief vindt. Ik heb de 1x9-bureaus getest en gevonden: het ankerpunt lijkt een beetje af te wijken van deze bureaugroep. De randen zijn niet volledig horizontaal uitgelijnd op het rooster met andere groepen, en studentenkaarten zijn niet gecentreerd op het bureau, zie bijgevoegde afbeelding.

Mag ik je misschien vragen om de 1x9 groep in de kleinere versie te maken zoals de 1x3 groep? Ik vind het kleinere formaat veel fijner omdat de studentenkaarten de bureaus volledig bedekken.

Bedankt en fijne feestdagen!


PS. Ik help graag met het testen van en het geven van feedback over nieuwe functies en oplossingen, met name in de modules voor cijfers en zitplaatsen, aangezien ik die het meest gebruik. Om het testen eenvoudiger en gerichter te maken, zou ik willen voorstellen om "Wat te testen" in TestFlight uit te werken. Op dit moment staat in dat gedeelte alleen: "Werk in uitvoering".
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #30748 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Bureaulay-outs, snappen naar raster, willekeurig verdelen
Bedankt voor de feedback Fleupold. Ik zal je de volledige lijst met bètatesters toevoegen
Het gedeelte Wat is er nieuw is nu leeg omdat die versies alleen voor jou zijn gemaakt. De volgende officiële bèta zal nog even duren.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.