Hoe zorg ik ervoor dat de plattegrond hetzelfde blijft?

Meer
11 jaar 9 maanden geleden #400 by Sarah999
Hi there
Elke keer als ik een plattegrond maak en terugga naar het cijferboek, zijn alle studenten verhuisd. Doe ik iets verkeerd?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 9 maanden geleden #401 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Hoe zorg ik dat de plattegrond hetzelfde blijft?
Hallo Sarah,
We kennen in ieder geval een andere gebruiker die hetzelfde probleem had, maar we konden niet rechtstreeks contact met hem opnemen en we konden geen oplossing bieden of zien wat er mis mee is.

Als u het niet erg vindt om ons een back-up van uw huidige informatie te sturen, zullen we deze bekijken en zo snel mogelijk bij u terugkomen met de oplossing. U moet uw Dropbox-link configureren en nu op back-up tikken. Stuur me dan het resulterende bestand (in Dropbox , apps map, dan idoceo) naar bert@idoceo.net

Laat het me weten als je problemen hebt met het maken van de back-up.

Bedankt dat u contact met ons op.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Zon
11 jaar 9 maanden geleden #402 by Zon
Beantwoord door Zon over onderwerp Re: Hoe zorg ik dat de plattegrond hetzelfde blijft?
Ik heb hetzelfde probleem

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 9 maanden geleden #403 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Hoe zorg ik dat de plattegrond hetzelfde blijft?
Hallo Paz,
Als je me een back-up van je info naar bert@idoceo.net kunt sturen, kan ik het bekijken. Zodra we het probleem kunnen reproduceren, zullen we het oplossen en hier de oplossing posten.
Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 9 maanden geleden #404 by Sarah999
Beantwoord door Sarah999 over onderwerp Re: Hoe zorg ik dat de plattegrond hetzelfde blijft?
Dank je wel.
Echt onder de indruk van de snelheid van de service hier.

Alle problemen zijn opgelost - en het was mijn fout om een ​​lege studentenregel achter te laten.

Geweldig werk jongens!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Neil
10 jaar 7 maanden geleden #3551 by Neil
Beantwoord door Neil over onderwerp Hoe zorg ik ervoor dat de plattegrond hetzelfde blijft?
Hoi. Heb me net meerdere keren hetzelfde overkomen. Toen ik eenmaal op back-up klikte, ging ik terug en waren de leerlingen verhuisd. Bij de andere twee gelegenheden verplaats ik de leerlingen en als ik de zoom op het scherm najaag, springen de leerlingen terug in alfabetische volgorde.
Bedankt voor het advies.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3553 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Hoe zorg ik ervoor dat de plattegrond hetzelfde blijft?
Hallo Neil,
Het is een storing in de huidige versie 2.5
We wachten nu op Apple's goedkeuring om 3.0 uit te brengen, dat dit probleem oplost en veel nieuwe functies bevat. Hoop dat je het leuk vindt.

Met vriendelijke groet,

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Neil
10 jaar 7 maanden geleden #3557 by Neil
Beantwoord door Neil over onderwerp Hoe zorg ik ervoor dat de plattegrond hetzelfde blijft?
Top, bedankt voor het snelle antwoord Bert.
Kijk uit naar de nieuwe uitgave.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.