Een manier om leerlingen uit de plattegrond te verbergen of te verwijderen

Meer
5 jaar 7 maanden geleden #7610 by ejsnash
Is er een manier om leerlingen uit een plattegrond te verbergen of te verwijderen? Ik ben een speciale leraar die een halve klas tegelijk ziet. Ik kan ze per groep filteren, maar om dat dagelijks voor 6 lessen te doen, is vervelend en verpest het arrangement. Ik kan niet zomaar voor elke klas een aparte klas maken, want het wordt rommelig als ik hun cijfers aan het einde van de beoordelingsperiode in ons districtssysteem moet invoeren.

Is er ook een sjabloon of een willekeurige opstelling in een halve cirkel?

Dank je!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 7 maanden geleden #7611 by bert
Hallo ejsnash,
Nog geen halve cirkel, alleen volledige cirkel maar opgemerkt, ik zal zien wat we kunnen doen.

Het filter zou de beste manier moeten zijn om een ​​halve klas tegelijk te verwerken. Laat me weten welke specifieke problemen je ermee hebt. Het filter blijft voor elke klasse behouden, zelfs als u naar een andere overschakelt.


Waarschuwing: spoiler!
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: ejsnash

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 7 maanden geleden #7636 by ejsnash
Ik moet een plattegrond maken voor alleen bepaalde leerlingen in een klas, omdat ik maar een halve klas tegelijk zie. Ik zou die groepen als aparte klassen in de cijferlijst maken, maar als het tijd is om hun cijfers in ons districtssysteem in te voeren, worden ze allemaal samen vermeld.
Als ik de extra leerlingen gewoon naar de hoek van de plattegrond sleep, dan worden ze toch gekozen als ik de willekeurige kiezer gebruik.
Is er ook een manier om stoelplannen te verwijderen of opnieuw te bestellen in het vervolgkeuzemenu?
Bedankt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 7 maanden geleden #7646 by bert
Ik zal kijken of we dat in de toekomst kunnen verbeteren ejsnash. Helpt het filter niet bij het verbergen van een bepaalde groep?

De plattegronden zijn altijd gesorteerd van 1 tot 10, maar je kunt er een verwijderen/resetten met een tik op Tools (bovenste balk) > Reset zitplan.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 7 maanden geleden - 5 jaar 7 maanden geleden #7671 by ejsnash
Het filter helpt niet, want elke keer dat ik de volledige klas moest zien, moest ik de filters blijven veranderen. Dat zou vele malen per dag zijn, elke dag. Wanneer het filter in gebruik is, filtert het ook zowel de cijferlijst als het stoelplan tegelijkertijd. Als het filter uit staat, komen al die leerlingen weer in de stoelindeling. Hier is een voorbeeld van hoe het eruit ziet als ik alleen de extra studenten in de hoek heb gegroepeerd.


Het zou geweldig zijn om stoelenschema's te kunnen maken (vooral met behulp van automatische groepering) op basis van deze groepen zonder de filters vaak te wijzigen. Houd er rekening mee voor toekomstige updates. Ik weet zeker dat veel leraren (vooral basisscholen) het handig zouden vinden omdat we zo vaak met kleine groepen in een klas werken.
bijlagen:
Laatst bewerkt: 5 jaar 7 maanden geleden door ejsnash.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 7 maanden geleden #7672 by bert
Ik zal kijken wat we kunnen doen.
Het filter op de plattegrond heeft echter geen invloed op de cijferlijst.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.