Een manier om leerlingen uit de plattegrond te verbergen of te verwijderen

Meer
5 jaar 7 maanden geleden #7610 by ejsnash
Is er een manier om leerlingen uit een plattegrond te verbergen of te verwijderen? Ik ben een speciale leraar die een halve klas tegelijk ziet. Ik kan ze per groep filteren, maar om dat dagelijks voor 6 lessen te doen, is vervelend en verpest het arrangement. Ik kan niet zomaar voor elke klas een aparte klas maken, want het wordt rommelig als ik hun cijfers aan het einde van de beoordelingsperiode in ons districtssysteem moet invoeren.

Is er ook een sjabloon of een willekeurige opstelling in een halve cirkel?

Dank je!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 7 maanden geleden #7611 by bert
Hallo ejsnash,
Nog geen halve cirkel, alleen volledige cirkel maar opgemerkt, ik zal zien wat we kunnen doen.

Het filter zou de beste manier moeten zijn om een ​​halve klas tegelijk te verwerken. Laat me weten welke specifieke problemen je ermee hebt. Het filter blijft voor elke klasse behouden, zelfs als u naar een andere overschakelt.


Waarschuwing: spoiler!
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: ejsnash

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 7 maanden geleden #7636 by ejsnash
Ik moet een plattegrond maken voor alleen bepaalde leerlingen in een klas, omdat ik maar een halve klas tegelijk zie. Ik zou die groepen als aparte klassen in de cijferlijst maken, maar als het tijd is om hun cijfers in ons districtssysteem in te voeren, worden ze allemaal samen vermeld.
Als ik de extra leerlingen gewoon naar de hoek van de plattegrond sleep, dan worden ze toch gekozen als ik de willekeurige kiezer gebruik.
Is er ook een manier om stoelplannen te verwijderen of opnieuw te bestellen in het vervolgkeuzemenu?
Bedankt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 7 maanden geleden #7646 by bert