Leerlingen die aan de beurt waren afvinken

Meer
9 jaar 6 maanden geleden #5090 by msmuziek711
Leerlingen die aan de beurt waren afvinken werd gemaakt door msmuziek711
Ik ben een algemene muziekleraar in het basisonderwijs en ik zie een aantal van mijn lessen een keer per week, een aantal twee keer per week en 1 klas 3 keer per week. Ik moet bijhouden welke kinderen aan de beurt waren bij de instrumenten, het smartboard of het spel, zodat ik de volgende les verder kan gaan waar ik was gebleven. Ik moet in de plattegrondweergave zijn, zodat ik hun foto's en de plaatsing van hun teams kan zien. Is er een manier om studenten af ​​te vinken in de plattegrondweergave?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 6 maanden geleden #5091 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Leerlingen die aan de beurt waren afvinken
Welkom msmusic711,
Ik denk dat je de dobbelsteenfunctie al hebt gezien en dat de kleine dobbelstenen automatisch worden toegevoegd aan de studenten die zijn gekozen.
Je kunt studenten op veel manieren afvinken in de plattegrondweergave, maar hier is mijn suggestie:
- Voeg vanuit de cijferlijstweergave drie kolommen toe: Instrumenten, Smartboard, Spel (of slechts één als u niet elke afzonderlijke beurt hoeft bij te houden). Selecteer JA/NEE als editor.

- Nu kunt u vanuit de plattegrondweergave met deze kolommen werken, zie bijgevoegd onder de afbeeldingen.

Met een dubbele tik op een leerling voeg je de JA toe en met een extra dubbele tik een NEE
Tikken en vasthouden levert extra opties op.








Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 6 maanden geleden #5092 by msmuziek711
Beantwoord door msmuziek711 over onderwerp Leerlingen die aan de beurt waren afvinken
Bedankt. Ik wist niet van de dubbeltikfunctie. Dat zal erg helpen!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.