Alle studenten in één keer in bulk importeren

  • DiscoStu
9 jaar 7 maanden geleden #4905 by DiscoStu
Ik heb deze app pas onlangs ontdekt en ik denk dat het een revolutie teweeg zal brengen in de manier waarop ik de beoordeling in mijn muzieklessen beheer, dus bij voorbaat dank. Ik heb enig succes gehad met de functie voor bulkimport, waarbij ik de foto's van al mijn studenten uit SIMS haal met hun ID-nummer.jpg en ze importeer met behulp van de webserver. Ik moet dit echter met elke klas afzonderlijk doen en omdat ik mijn foto's niet heb kunnen sorteren, kost het nogal wat tijd om elke keer een heel cohort foto's voor één klas te importeren.

Is het mogelijk om alle studenten die we momenteel lesgeven te bekijken en vervolgens hun foto's in bulk te importeren?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 7 maanden geleden - 9 jaar 7 maanden geleden #4906 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Alle studenten in één keer in bulk importeren
Ik vrees dat dat nog niet mogelijk is DiscoStu.
Het aantal studenten dat in de plattegrond kan worden weergegeven, is beperkt tot ongeveer 70-90 en het zou niet werken.
We hadden een soort tool in gedachten die het RTF-bestand van SIMS zou importeren dat die foto's bevat, maar we hebben nog geen nepvoorbeeld kunnen verkrijgen ...
Laatst bewerkt: 9 jaar 7 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.