Willekeurige studentenkiezer

Meer
9 jaar 6 maanden geleden #4872 by jetay1
Willekeurige studentenkiezer werd gemaakt door jetay1
De willekeurige studentenkiezer in de plattegrondweergave is een geweldig hulpmiddel, maar ik heb twee vragen:

1. Het lijkt alleen te selecteren uit studenten die nog niet zijn gekozen. Is er een optie om het elke keer uit elke leerling te laten selecteren (zonder tussen elke rol op 'dobbelsteengeschiedenis wissen' te hoeven klikken)?

2. De knipperende dozen zien er erg cool uit, maar vertragen het behoorlijk - iets wat erg opvalt als je voor de studenten staat. Is er een optie om de animatie uit te schakelen, zodat de geselecteerde leerling meteen verschijnt als de dobbelsteenknop wordt ingedrukt?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 6 maanden geleden #4873 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Willekeurige studentenkiezer
Hallo jetay1,

1. Het lijkt alleen te selecteren uit studenten die nog niet zijn gekozen. Is er een optie om het elke keer uit elke leerling te laten selecteren (zonder tussen elke rol op 'dobbelsteengeschiedenis wissen' te hoeven klikken)?


Daar is nog geen optie voor, maar het is wel een interessant verzoek. Ik denk dat we het in onze volgende grote update kunnen toevoegen.

2. De knipperende vakjes


Ze zouden standaard uitgeschakeld moeten zijn, probeer dit eens: Instellingen (op de liniaal) > Stoelindeling > schakel de Roulette-kiezermodus uit
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: jetay1

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 6 maanden geleden #4882 by jetay1
Beantwoord door jetay1 over onderwerp Willekeurige studentenkiezer
Bedankt voor het snelle antwoord. Ik moet de knipperende vakken een tijdje geleden hebben ingeschakeld en toen vergeten waar de optie was.

De optie hebben om de dobbelsteengeschiedenis te negeren kan handig zijn wanneer leerlingen het patroon uitwerken. Als ze weten dat ze niet meer gekozen zullen worden, kunnen ze de neiging hebben om af te haken.

Nogmaals goed gedaan bij het schrijven van dit geniale programma en de briljante ondersteuning. Het is lichtjaren voorsprong op eventuele alternatieven. Ik promoot het bij al mijn lerarenvrienden.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.