Stoelindeling

Meer
10 jaar 1 week ago #4492 by normameer
Stoelindeling werd gemaakt door normameer
Ik vraag me af of er plannen zijn om een ​​standaard zitplan voor meerdere klassen toe te staan. Ik heb meerdere klassen in dezelfde ruimte met dezelfde configuratie, dus het zou een grote tijdsbesparing zijn om de bureaus één keer op te zetten (in een hoofdlay-out) en dan de namen voor individuele klassen te herschikken.

Voordat ik deze geweldige alles-in-één-app ontdekte, gebruikte ik iets dat Smart Seat heette. Ik vond die app erg leuk, maar hij was beperkt. Twee dingen die het deed, waar iDoceo baat bij kon hebben, zijn: het verplaatsen van studenten verliep soepel en er werden namen gewisseld, geen bureaus (wat onhandiger kan zijn), en er was de mogelijkheid om het perspectief om te draaien, zodat men de stoelindeling op de tafel kon projecteren. bord voor studenten om te zien. Het zou geweldig zijn om deze functies in een toekomstige versie van iDoceo te zien.

Dit is een fantastische app en ik kijk ernaar uit om de evolutie ervan te volgen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 1 week ago #4493 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Stoelindeling
Bedankt norman,
We dachten niet aan dat omgekeerde perspectief, ik weet zeker dat het ook nuttig zal zijn voor andere leraren, merkte op.
Wat betreft de andere vraag, je bent niet de eerste die om die optie vraagt ​​om dezelfde configuratie over klassen te delen, ik heb zojuist een hogere prioriteit gegeven aan dat verzoek.

We bereiden nu een kleine update voor iDoceo voor en we zullen waarschijnlijk geen tijd hebben om deze opties toe te voegen, maar rekenen erop voor onze volgende grote release.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.