Uitlijning stoelplan

Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3336 by Uit Thailand
Stoelindeling werd gemaakt door Uit Thailand
Hi!
Waarom hebben we niet de mogelijkheid om de configuratie met 2 en 3 rijen in de lijstvolgorde en in willekeurige volgorde in te stellen. Het is een hele opgave om dat handmatig te doen, want zoals u waarschijnlijk weet, is de juiste uitlijning niet eenvoudig te realiseren. Het verplaatsen van de afbeeldingen is geen gemakkelijke taak. Trouwens, ik vind deze app leuk en gebruik hem heel vaak. Het is goed doordacht en goed ontworpen. Gefeliciteerd!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3337 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Stoelindeling
Hallo uit Thailand,
We zullen proberen meer opties toe te voegen in onze volgende update (na deze aankomende 3.0), maar ondertussen zou je de 'Snap to grid'-optie eens moeten proberen.
Hier de afbeelding om het te vinden.

Met vriendelijke groet


bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Richard Hamel
10 jaar 5 maanden geleden #3861 by Richard Hamel
Beantwoord door Richard Hamel over onderwerp Stoelindeling
Hoi! Bedankt voor het antwoord. Dat zou geweldig zijn om meer opties te krijgen in de volgende update. Ik heb de snap to grid al geprobeerd en persoonlijk vind ik het nog moeilijker om uit te lijnen. De planningsoptie op volledige grootte met live kalender en feestdagen is cool. :) Een ander ding dat ik heel handig vind, is het toetsenbord, omdat de ipad na elke invoer altijd terugkeert naar alfa. Over alles is goed nagedacht. Bedankt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.