gewogen gemiddelden uit verschillende kolommen

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #10483 by Janinem
Beantwoord door Janinem over onderwerp gewogen gemiddelden uit verschillende kolommen
Dank je. Ik zal de komende dagen blijven spelen en zal contact met je opnemen als er problemen of vragen zijn.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #10484 by Janinem
Beantwoord door Janinem over onderwerp gewogen gemiddelden uit verschillende kolommen
Welkom terug. Ik heb een probleem met het totaalcijfer op het tabblad 'Reageren'. De meeste waarden zijn correct opgeteld, maar er zijn er een paar, waar waarden zijn ingevoerd in tabblad D en E en niets in de rest, het cijfer dat is berekend als een A, waarbij het duidelijk een E moet zijn, niet zeker waar ik de fout in ben gegaan. Graag nog een keer mailen, als je het niet erg vindt ernaar te kijken

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #10485 by Janinem
Beantwoord door Janinem over onderwerp gewogen gemiddelden uit verschillende kolommen
Sorry nog een, maar het lijkt erop dat de conversie die ik heb niet correct wordt berekend. Dit is wat ik heb:
Een 90%
B70%
C 50%
D49%
En 24%

Ik begrijp niet of dat een waarde is als deze hoger is, dan is dat cijfer van toepassing, maar ik heb kolommen waarin 25 een A is, 18 een B, 43 een B, 68 een A, en er zijn er nog een paar.

Wat doe ik verkeerd :(

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #10486 by Janinem
Beantwoord door Janinem over onderwerp gewogen gemiddelden uit verschillende kolommen
Dus ik denk dat dit gebeurt omdat er geen waarde is in de hoofdkolommen. Is er een manier waarop ik kan zeggen of er geen gegevens in de cel zijn om een ​​0 te plaatsen of te negeren

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 11 maanden geleden - 1 jaar 11 maanden geleden #10488 by Munay
Beantwoord door Munay over onderwerp gewogen gemiddelden uit verschillende kolommen
Hallo Janinem,

Ik ben Munay van iDoceo-ondersteuning, ik heb uw opmerkingen gelezen en wil u graag helpen bij het instellen van uw iDoceo wanneer u deze nodig hebt.

Stuur me alsjeblieft een sjabloon van je klas, zodat ik precies kan zien wat je nu hebt en hoe het is geconfigureerd en voeg ook een screenshot toe, zodat ik kan reproduceren wat je ervaart.

Daardoor weet ik wat er aan de hand is en kan ik u adviseren wat u moet corrigeren of veranderen om de gewenste resultaten te verkrijgen.

U kunt de sjabloon naar karla.idoceolabs @ gmail.com sturen

Zorg er bij het maken van de sjabloon voor dat de optie Cijferlijst en Alle tabbladen opnemen is geselecteerd, zoals in de afbeelding die ik hier bijvoeg.


bijlagen:
Laatst bewerkt: 1 jaar 11 maanden geleden door Munay.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 11 maanden geleden - 1 jaar 11 maanden geleden #10490 by Janinem
Beantwoord door Janinem over onderwerp gewogen gemiddelden uit verschillende kolommen
Dus het is me gelukt om dat uit te zoeken, kan iemand me helpen met een code waarmee ik het volgende kan doen.

Er zijn 3 cellen in de rij, met een totale puntenwaarde van 3:
Ik wil nog steeds cel 1 + 2+3 bij elkaar optellen om een ​​resultaat te krijgen
Ik wil echter ook zeggen dat als cel 1 en 3 = 2 een resultaat van 3 . retourneren

Elke cel krijgt alleen een waarde van 1 of 0

Ik hoop dat dit logisch is
Laatst bewerkt: 1 jaar 11 maanden geleden door Janinem. Reden: De informatie gewijzigd waar ik hulp bij nodig heb

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #10491 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp gewogen gemiddelden uit verschillende kolommen
Het zou er als volgt uitzien:
Als aan de voorwaarde is voldaan, levert dit een 3 op (eerste sectie na voorwaarde), zo niet (tweede sectie na voorwaarde) CELL1 + CELL2 + CELL3

bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #10492 by Janinem
Beantwoord door Janinem over onderwerp gewogen gemiddelden uit verschillende kolommen
ok, dus teruggaand naar de e-mail die ik onlangs heb verzonden, als ik een nieuwe kolom in C heb toegevoegd, is er de algemene waarde en de 3 tabbladen erin.
wat ik probeer te doen is zeggen:
if [1C met toegevoegde kolom + Q1B 3 correct (ook al is het resultaat 2) retourneer een resultaat van 3 (in de algemene kolom - groen)
evenals te zeggen dat als [1C geen antwoord + Q1B 3 correct is (zelfs als het resultaat 2) een resultaat van 2 retourneert.

Ik zou ook willen kunnen zeggen dat als er een waarde van 1 is in een van de kolommen en de andere 0 is, dan een 1 retourneert.

Sorry, dit klinkt beter in mijn hoofd, moeilijk om uit te leggen wat ik wil doen



bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #10493 by Janinem
Beantwoord door Janinem over onderwerp gewogen gemiddelden uit verschillende kolommen
Ik denk dat wat ik probeer te bereiken is (kijkend naar C-green en de kolommen daarin)
als er slechts een 1 in een van de kolommen staat, krijgen ze een score van 1.
als er een 1 in kolom 2 en 3 staat, krijgen ze een score van 2.
als er een 1 in kolom 1 en 3 staat, krijgen ze een score van 3

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #10494 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp gewogen gemiddelden uit verschillende kolommen
Is het mogelijk dat kolom 1 en kolom 2 een 1 bevatten en kolom 3 een 0?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.