Criteria/Inhoud?

Meer
1 jaar 2 maanden geleden #30772 by grafer30
Criteria/Inhoud? werd gemaakt door grafer30
Ik zie een nieuwe optie voor criteria/inhoud in de opdrachtdialogen, maar ik kan er niets over vinden. Kun je het uitleggen?

Gary 

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 2 maanden geleden - 1 jaar 2 maanden geleden #30773 by Munay
Beantwoord door Munay over onderwerp Criteria/Inhoud?
Dat is een tool die speciaal voor sommige landen is ontworpen. Dat gezegd hebbende, kunt u het gebruiken als u vindt dat het nuttig kan zijn, net als elk ander hulpmiddel in iDoceo

In principe werkt het door tags toe te voegen aan kolommen, rubrieken of mappen/categorieën.

U kunt gewichten of percentages toekennen aan elke kolom waaraan u een tag toewijst en het gemiddelde van die kolommen is het cijfer van die tag.

U kunt ook het cijfer van alle tags bij elkaar krijgen en sommige tags alleen voor deze berekening zwaarder laten wegen dan andere.

Ten slotte zijn er maximaal vijf niveaus, hoewel het niet nodig is om ze allemaal te gebruiken, net zoveel als je nodig hebt.

Dit werkt als een gestructureerd tagssysteem. De tags die aan je cijferlijst zijn toegevoegd, kunnen worden gerelateerd aan een grotere tag en elke grotere tag krijgt zijn cijfer op basis van het gemiddelde van de bijbehorende cijferlijsttags.

Hetzelfde kan gebeuren met die tags tot vijf niveaus

Op dit moment zijn de artikelen erover alleen in het Spaans, ik laat ze hier achter voor het geval je ze wilt lezen.

www.idoceo.es/index.php/es/buscar/todos-...-la-lomloe-en-idoceo
www.idoceo.es/index.php/es/buscar/todos-...-importarlo-a-idoceo
www.idoceo.es/index.php/es/buscar/todos-...-y-filas-de-rubricas
www.idoceo.es/index.php/es/buscar/todos-...s/los-widgets-lomloe

 
Laatst bewerkt: 1 jaar 2 maanden geleden door Munay.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: grafer30

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.