Een kolom met gegevens kopiëren van het ene blad naar het andere

Meer
5 jaar 4 maanden geleden #7842 by Buckley
Ik vroeg me af of het mogelijk is om een ​​kolom met gegevens van het ene blad naar het andere te kopiëren binnen dezelfde cijferlijst? Ik heb een mooie pagina gemaakt voor al mijn schrijfgegevens en dacht dat de gemakkelijkste manier (behalve het handmatig invullen) zou zijn om mijn markbook te downloaden van iSams en het te importeren vanuit Excel. Het probleem is nu echter dat ik 2 afzonderlijke bladen heb en niet kan achterhalen hoe ik het blad moet gebruiken dat ik heb ingesteld met het blad met gegevens die ik heb geïmporteerd. Ik zou de geïmporteerde gegevens liever niet aanpassen aan het blad dat ik wil gebruiken, omdat het even duurde om het op die manier in te stellen. Ik hoop dat dat duidelijk is?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 4 maanden geleden #7843 by Buckley
Erm, dus ik heb het bedacht, denk ik - ik heb één kolom gekopieerd van het geïmporteerde markbook naar het blad dat ik heb gemaakt. Ik heb toen die 2 kolommen samengevoegd. Dit leek te doen wat ik wilde, maar het zou geweldig zijn om bevestiging te krijgen dat dit de juiste manier is om het aan te pakken. :-)

Dit is de 2e keer dat ik iets heb gepost en toen heb ik iets bedacht - sorry!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 4 maanden geleden - 5 jaar 4 maanden geleden #7844 by bert
Het is oké, Buckley,
Hier is een alternatieve kopieer- en plakmethode. Ik kan echter niet zeggen dat het sneller is dan de jouwe

Laatst bewerkt: 5 jaar 4 maanden geleden door bert.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Buckley

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.