Automatisch aanwezigheidspercentage toevoegen aan kolomcel.

Meer
6 jaar 10 maanden geleden #6920 by meer
Is er een manier om automatisch het aanwezigheidspercentage van een student in de cel van een kolom in te voegen? Ik heb bijvoorbeeld de dagelijkse aanwezigheid tijdens de cursus gevolgd. Als ik dubbeltik op de naam van een student op het tabblad waar ik de aanwezigheid heb bijgehouden en vervolgens 'Aanwezigheid' selecteer, wordt in het venster een cirkelvormige grafiek weergegeven met het aanwezigheidspercentage van de student, laten we voor dit voorbeeld zeggen dat dat 84% is.

Ik zou de 84% in een cel in een andere kolom op een ander tabblad willen weergeven. Kan ik deze waarde vastleggen en vervolgens de procentuele waarde invoegen in een cel op een ander tabblad?

Ik weet niet zeker of ik dit goed heb uitgelegd of niet. Laat het me weten.

Mike

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 10 maanden geleden #6921 by bert
Hallo Mike,
Hier is de berekening die je nodig hebt.
Bewaar het in uw iCloud Drive, hoofdmap, zodat u het in de volgende stap gemakkelijk kunt vinden

Van het tabblad aanwezigheid > kolom toevoegen > Meerdere kolommen > sjabloon importeren en selecteer dit bestand

Bestandsbijlage:

File Name: Aanwezigheid...n.idoceo
Bestandsgrootte: 1 KB



bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 10 maanden geleden #6922 by meer
Bert,

Ik kan je niet vertellen hoe nuttig deze oplossing zal zijn naarmate ik meer en meer leer over de functionaliteit en kracht van deze app. Omdat ik een oplossing voor dit verzoek kan vinden, kan ik onmiddellijk feedback geven aan studenten, andere teaminstructeurs, enz. Op een bepaald moment en ZONDER in te loggen op de officiële dienst voor het bijhouden van cijfers/aanwezigheidsregistratie van de hogeschool.

De iDoceo-berekeningen komen "perfect" overeen met de records van het college!

Man, je bent een tovenaar in dit soort dingen en ik ben zeker blij dat ik dit in de App Store heb gevonden. Hulde.

Tussen haakjes... Ik heb een recensie van 10 sterren geplaatst in de App Store.

Groet,

Mike
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: bert

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.