Een leerling naar een andere klas verplaatsen

Meer
9 jaar 2 maanden geleden #5312 by CAreynolds
Een leerling naar een andere klas verplaatsen werd gemaakt door CAreynolds
Mijn school verplaatst studenten voortdurend tussen de klassen terwijl ze proberen de juiste pasvorm te vinden. Is het mogelijk om een ​​leerling te verplaatsen in iDoceo? Ik heb geprobeerd de leerling naar een nieuwe klas te kopiëren, die de leerling wel aan de nieuwe klas toevoegt, maar geen van de cijfers oplevert. Hoe krijg ik alle gegevens van de leerling van de ene klas in een andere klas?

Cynthia

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 2 maanden geleden #5326 by CAreynolds
Beantwoord door CAreynolds over onderwerp Een leerling naar een andere klas verplaatsen
Hallo Bert,

Ik denk dat mijn vraag misschien tijdens de feestdagen in de war is geraakt, maar ik heb hier nooit antwoord op gekregen. Maar nu heb ik meer dan één leerling die naar een andere klas is verhuisd. Hoe verplaats ik leerlinggegevens, aanwezigheid en cijfers van de ene klas naar de andere? En als er geen manier is, voeg dat dan toe aan de verlanglijst - je zou gewoon moeten kiezen uit een lijst met klassen om een ​​student naar een nieuwe klas te verplaatsen. Of zelfs een manier om alles voor die leerling naar een nieuwe klas te kopiëren, zodat je een overzicht hebt van de cijfers en aanwezigheid tijdens de tijd die je in elke klas hebt doorgebracht.

Cynthia

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 2 maanden geleden #5327 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Een leerling naar een andere klas verplaatsen
Hallo Cynthia,
In de huidige versie kun je de cijfers van de leerling niet naar een nieuwe klas verplaatsen, omdat de kolommen uniek zijn voor elke klas en er geen directe correlatie tussen is.
We zullen proberen dit in de toekomst te verbeteren, maar het gaat om een ​​complexe oplossing.
Als mogelijk alternatief kunt u, na het kopiëren van de leerlingen naar de doelklas, een heel tabblad kopiëren (tik op een tabblad en ingedrukt houden > Kopiëren) van de originele klas en gegevens worden overgedragen voor die studenten die aanwezig zijn in zowel de doel- als de bronklassen . Ik weet dat het verre van ideaal is, maar dit kan voor jou werken.

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.