Kolommen bevriezen

Meer
10 jaar 1 maand geleden #4382 by cr
Kolommen bevriezen werd gemaakt door cr
Hallo Bertje.

Ik kan eerst zeggen hoe geweldig je app is. Ik gebruik de app al heel lang, hoewel dit mijn eerste bericht hier is, omdat ik de meeste antwoorden op vragen die ik heb gehad heb kunnen vinden op dit berichtenforum, dat u beheert en ondersteunt in een uitstekende manier.

Ik vraag me af of je me zou kunnen helpen, met iets dat ik niet ben tegengekomen op het forum. Is het mogelijk om kolommen op hun plaats te bevriezen (zoals de naamkolom), zodat wanneer u over de pagina scrolt, een kolom op zijn plaats op het scherm blijft? Ik wil de doelkolom altijd zichtbaar houden, zelfs als ik naar andere gegevens op een tabblad blader.

Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 1 maand geleden #4383 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Kolommen bevriezen
Bedankt cr,
Het is nog niet mogelijk, maar we zullen deze functie toevoegen in onze volgende grote update. Je bent niet de eerste die hierom vraagt ​​en ik weet zeker dat het heel nuttig zal zijn.

vriendelijke groeten

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 1 maand geleden #4384 by Welsh Kirsten
Beantwoord door Welsh Kirsten over onderwerp Kolommen bevriezen
Hoi,

De manier waarop ik dit omzeil, is om de doelkolom aan het einde van alle kolommen te hebben. Om een ​​kolom toe te voegen, houd ik de doelkolom ingedrukt en gebruik ik de functie Kolom toevoegen. Dit voegt een kolom toe aan de linkerkant van de doelkolom. Ik bewerk vervolgens de nieuwe kolom.

Ik hoop dat dit helpt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.