Planner is leeg!

Meer
9 jaar 1 maand geleden #5407 by Cbaxter2088
Planner is leeg! werd gemaakt door Cbaxter2088
Help alstublieft! Al mijn lessen lijken uit mijn planner te zijn verdwenen. Ze toonden alleen locaties, maar nu laten ze zelfs niet zien.
Hoop echt dat iemand mij kan helpen! Ik heb zelfs geen toegang tot eerdere lesplannen.





bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 1 maand geleden #5408 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Planner is leeg!
Hallo Cbaxter2088,
Uit de laatste planner-afbeelding kan ik zien dat de perioden niet als klassen zijn geconfigureerd (de klasse-parameter is leeg), alleen de locatie is ingesteld.
Ik weet niet zeker waarom de planner die locatie niet eens laat zien.

Voordat u aanvullende wijzigingen aanbrengt, moet u een snelle back-up maken. Tik op de back-upknop op de liniaal en wacht tot het bericht 'back-up voltooid' verschijnt.

Start nu uw iPad opnieuw op door zowel de home- als de bovenste knop een paar seconden tegelijk in te drukken

Je lesplannen zijn veilig. Ze zijn er nog steeds, zelfs als de kalender is gewist of gewijzigd.
Als je een bepaalde klas opent en naar zijn dagelijkse agenda gaat - het rode lint hieronder met een 1 - zie je je aantekeningen.

Om de planner terug te krijgen, hoeft u alleen het schema en de kalender opnieuw te configureren met
zijn klassen en perioden en de lesnotities met zijn bestanden - indien aanwezig - zullen opnieuw verschijnen.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Cbaxter2088

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 1 maand geleden #5409 by Cbaxter2088
Beantwoord door Cbaxter2088 over onderwerp Planner is leeg!
Dank je. ik kwam erachter dat dat mijn enige optie was en reset de kalender vanaf september en mijn lesplannen zijn teruggekeerd. Heb je enig idee hoe de klasseparameters allemaal zijn verdwenen? (zodat ik het niet nog een keer hoef te doen!)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.