Xls-klassen gaan naar bronnen, niet naar klassentabbladen

Meer
9 jaar 9 maanden geleden - 9 jaar 9 maanden geleden #4702 by vwsalsa
Kan iemand mij helpen?
Telkens wanneer ik de klassenlijsten probeer bij te voegen, gaan ze gewoon naar bestanden in bronnen.

Ik heb mijn IT-vriend klassenlijsten laten maken in XLS in de benodigde opmaak. Wanneer ik deze probeer te importeren in Idoceo vanuit mijn e-mail, brengt de app me naar de pagina waar ik mijn klasnamen al heb ingesteld, maar zegt 'bestand opslaan in Idoceo', en ik kan de klasnaam selecteren en vervolgens 'studenten' of ' tabs & kolommen', maar er zijn nog steeds geen studenten die deze klassen vullen, in plaats daarvan bevinden de bestanden zich alleen in 'bronnen' en het lijkt erop dat ik ze niet kan kopiëren naar de klassennamen die ik heb ingesteld voor mijn planner.

Wat doe ik verkeerd?
Laatst bewerkt: 9 jaar 9 maanden geleden door vwsalsa.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 9 maanden geleden #4703 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Xls-klassen gaan naar bronnen, niet naar klassentabbladen
Welkom vwsalsa,
U moet ervoor zorgen dat het bestand dat u importeert in feite een XLS of XLSX is.
Als je de optie 'Bestand opslaan' ziet, betekent dit dat het geen Excel-bestand is en daarom probeert iDoceo het op te slaan als een bron. U ziet de bestandsnaam in datzelfde venster.
En hier is nog een gok... heb je al geüpdatet naar onze nieuwste versie, iDoceo 3.1?
In deze versie is het niet meer nodig om bestanden te formatteren, we hebben een Import wizard toegevoegd en importeren zou vrij eenvoudig moeten zijn!
Als je er nog steeds niet uitkomt, laat het me dan weten

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.