probleem bij het exporteren van gegevens (opgelost)

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #593 by mrsealenehan
Hallo,

Ik ben opgewonden om idoceo dit jaar te gebruiken, aangezien ik een beginnende leraar ben en volgende maandag begin! Ik heb een testklas gemaakt met vijf studenten erin en enkele kolommen met gegevens. Ik deed dit door een csv-bestand uit dropbox te importeren (het is gekoppeld aan iDoceo).

Het probleem dat ik heb is het exporteren van de gegevens: als ik rapport kies, bevat het rapport alleen namen. Wanneer ik een ander formaat kies, wordt gevraagd met welke app ik wil openen en geen enkele werkt - zelfs dropbox niet.

Hoe exporteer ik mijn gegevens zodat ze in mijn dropbox staan?? Enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?? Dank je.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #595 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: probleem bij het exporteren van gegevens
Hallo mrsealenehan,
Wanneer u op rapport klikt, moet u de kolommen markeren die u in het rapport wilt toevoegen. Als u er geen selecteert, krijgt u mogelijk het rapport met alleen namen erin. Probeer het eens en laat me weten of dat voor u heeft gewerkt.
De rest van de formaten zou moeten werken, probeer pdf en open het met iBooks, dat is een vrij standaard combinatie en je zou je pdf op het scherm moeten krijgen!
Sommige gebruikers vertelden ons dat dropbox in het 'Open In'-venster verderop in de lijst staat en dat je echt moet scrollen om het te zien. Probeer met een van de CSV-combinaties, ze zijn grondig getest
En het laatste dat u moet proberen... heeft u nog steeds de voorbeeldklasse die bij iDoceo is geleverd? Zo ja, zou je het kunnen exporteren? misschien heeft het te maken met de geïmporteerde gegevens, dit zou ons wat informatie moeten geven.
Als je nog steeds niet kunt exporteren, en als je het niet erg vindt, stuur ons dan het test-CSV-bestand naar support@idoceo.net zodat we het kunnen proberen.
Bedankt voor u contact met ons

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #599 by mrsealenehan
Beantwoord door mrsealenehan over onderwerp Re: probleem bij het exporteren van gegevens
Dit kan nuttig zijn voor andere mensen - het probleem dat ik had is nu opgelost. Ik heb geprobeerd de klassenaam te wijzigen van "11xy/Ma2" in "11xy_Ma2" en het is nu succesvol geëxporteerd. Aangezien het geëxporteerde bestand de klassenaam aanneemt, veroorzaakte de schuine streep een fout.

Klinkt nu simpel!!! :-)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.