Zesdaagse roterende cyclus, voorbereidingsperioden in schema?

  • Amy
11 jaar 8 maanden geleden #541 by Amy
Ben dol op updates! Ik vraag me echter af of ik de planningsfunctie wil gebruiken. Ik moet de voorbereidingsperioden zichtbaar hebben... hoe zou dat kunnen? Ik dacht eraan om elk als een klasse toe te voegen, maar het zou omslachtig zijn. Net als anderen heb ik een roulerend schema van 6 dagen... Ik heb aan het begin van elke dag een les van 5 minuten toegevoegd met een label, dus dit werkt om de dag van de cyclus te weten, maar dekt mogelijk niet alle situaties. Bedankt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #542 by bert
Hoi Amy,
Met deze aankomende update heb je nieuwe tools op het schema waarmee je een les naar meerdere dagen van de week kunt kopiëren (als ze de begin- en eindtijden delen), dat zou de taak gemakkelijker kunnen maken, we zullen nadenken over de voorbereidingsperioden hoewel.

Over het roterende schema, je kunt het configureren in v2.0. Sommige gebruikers in Quebec hebben ons uitgelegd dat ze een roulerend schema van 9 dagen hebben en we hebben er een generieke oplossing voor voorbereid, te beginnen met de optie om 2 verschillende dienstregelingen te hebben.

In jouw geval, in instellingen, voeg je bijvoorbeeld 6 dagen toe van maandag tot zaterdag en schakel je vervolgens de optie 'Toon nummers in plaats van weekdagen' in, zoals op de afbeelding.



En het zal er zo uitzien



Bedankt voor de feedback! als we met een gemakkelijkere oplossing komen voor de voorbereidingsperioden laten we het je weten
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.