Een e-mail sturen naar zowel de leerlingen als de ouders - werkt niet (bug?)

Meer
2 jaar 6 maanden geleden - 2 jaar 6 maanden geleden #9981 by Sebastian
Hallo jongens,

Ik wil zowel de leerlingen als de ouders een verslag sturen. Echter, wanneer het Mail-venster opent, is de adresbalk helemaal leeg. Alleen als ik op een individuele student klik en op "verstuur e-mail naar beide" klik, is de adresbalk correct ingevuld (met beide adressen).

Kan iemand helpen? Anders moet ik eerst de e-mail naar de leerlingen sturen voordat ik deze naar de ouders stuur, wat een beetje vervelend is. Ik denk dat dit een bug is of werkt het bij jou? Ik gebruik de nieuwste Mac-versie.

Beste wensen
Sebastian

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)
Laatst bewerkt: 2 jaar 6 maanden geleden door Sebastian.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 6 maanden geleden - 2 jaar 6 maanden geleden #9985 by bert
Hallo Sebastiaan,
Het is een Apple-bug. macOS verwerkt geen e-maileigenschappen bij gebruik van BCC. We hebben dit al lang geleden aan Apple gemeld, maar ik weet zeker dat ze er niets aan zullen doen.
Als tijdelijke oplossing opent u Instellingen (tandwielpictogram) > e-mail en schakelt u 'Ontvangers in CC' in

Met vriendelijke groet,
Bert
Laatst bewerkt: 2 jaar 6 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 6 maanden geleden #9986 by bert
Hallo Sebastiaan,
Het is een Apple-bug. macOS verwerkt geen e-maileigenschappen bij gebruik van BCC. We hebben dit al lang geleden gemeld, maar ik weet zeker dat ze er niets aan zullen doen.
Als tijdelijke oplossing opent u Instellingen (tandwielpictogram) > e-mail en schakelt u 'Ontvangers in CC' in

Met vriendelijke groet,
Bert
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Sebastian

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 6 maanden geleden - 2 jaar 4 maanden geleden #9987 by Sebastian
Heel erg bedankt voor je snelle antwoord! Dat kan ik waarderen. De oplossing werkt perfect en ik zal die voor de toekomst gebruiken. Ik denk niet dat de ouders het erg vinden om het e-mailadres van hun kind te weten, dus maak je geen zorgen.

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)
Laatst bewerkt: 2 jaar 4 maanden geleden door Sebastian.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.