Google Formulieren maakt antwoordbladen met bellen

Meer
2 jaar 11 maanden geleden - 2 jaar 11 maanden geleden #9794 by pauhana658
Door een Google Form-quiz te maken voor een universiteit waarvoor ik Google Classroom moet gebruiken, is het me op de een of andere manier gelukt om een ​​afdrukdialoogvenster te openen. Zag een heel mooi opgemaakte quiz ... met wat leek op antwoordbubbels. Nu vraag ik me af of de idoceo grade scanner-app dit formulier kan lezen. Iedereen weet?

bijlagen:
Laatst bewerkt: 2 jaar 11 maanden geleden door pauhana658.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 11 maanden geleden - 2 jaar 11 maanden geleden #9796 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Google Formulieren maakt bubbelantwoordbladen (!!??!!)
Hallo,
Nee, dat kan niet. Dat is geen bellenblaas die automatisch verwerkt kan worden. Het is gewoon een PDF
Laatst bewerkt: 2 jaar 11 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 3 maanden geleden #10216 by veel
Beantwoord door veel over onderwerp Google Formulieren maakt bubbelantwoordbladen (!!??!!)
U kunt van die test Google een zelfmarkerende Google-formulierentest maken. Dan is het gemakkelijk om de markeringen te importeren.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 2 maanden geleden #10236 by Sebastian
Beantwoord door Sebastian over onderwerp Google Formulieren maakt bubbelantwoordbladen (!!??!!)
Dat doe ik ook vrij vaak - toetsen maken via Formulieren (Google of Microsoft) en dan snel de punten intypen in iDoceo die de punten vervolgens omzet in cijfers :)

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.