Synchronisatie tussen Mac en iPad forceren?

Meer
2 jaar 10 maanden geleden - 2 jaar 10 maanden geleden #9756 by pauhana658
Synchronisatie tussen Mac en iPad forceren? werd gemaakt door pauhana658
Ik heb ontdekt hoe ik MS Word-documenten kan bewerken in idoceo op de MacBook Pro, maar pdf's zijn een beetje problematischer, dus ben ik begonnen met het bewerken van pdf's in idoceo op mijn iPad Pro. Dat betekent dat ik idoceo vaak op beide apparaten open heb staan ​​en ertussen kan stuiteren, afhankelijk van het type document dat de student heeft ingediend.

Synchronisatie tussen de twee apparaten lijkt echter niet automatisch te gaan wanneer er een wijziging wordt aangebracht op het ene of het andere apparaat. Of het kost wat tijd.

Dit kan de oorzaak zijn van een ander synchronisatieprobleem. Soms, als ik na het invoeren van cijfers voor een opdracht het andere apparaat gebruik om bestanden te laden die door studenten zijn geüpload voor de volgende opdracht en het synchroniseren niet heeft plaatsgevonden, worden alle ingevoerde cijfers gewist. De gemarkeerde bestanden blijven, maar ik moet ze allemaal openen en er opnieuw een cijfer voor invoeren.

Is er een manier om een ​​synchronisatie te forceren? Of "Opslaan" op het ene apparaat voordat u naar het andere apparaat gaat?

Hier is een voorbeeld van de vertraging bij het synchroniseren. De eerste is van idoceo op mijn MacBook Pro, de tweede van mijn iPad Pro. Merk in de tweede kolom op dat de MBP-synchronisatie traag is.
bijlagen:
Laatst bewerkt: 2 jaar 10 maanden geleden door pauhana658. Reden: screenshots toegevoegd

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.