macOS-versie

Meer
9 maanden 3 uur geleden #31067 by Kerryjt
macOS-versie werd gemaakt door Kerryjt
Hallo jongens,

Ik heb een tweevoudig probleem. Ik hoop dat iemand kan helpen. Na de laatste update kan mijn Mac-app niet meer worden geopend. Het opent en sluit onmiddellijk en vertelt me ​​dat het is gecrasht. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het werkt nog steeds niet. Ik zal het foutenlogboek onderaan dit bericht opnemen om te zien of iemand het kan begrijpen. Ik kan mijn bestanden echter zowel op mijn iPad Pro als op mijn iPhone openen

Ten tweede en nog belangrijker - ik kan de functie "automatische back-up" niet laten werken. Wanneer ik automatische back-up naar Dropbox selecteer (zoals ik voor altijd heb gebruikt), weigert het geselecteerd te blijven. Ik realiseer me nu pas dat het sinds april geen back-up meer heeft gemaakt. Ik heb nu een handmatige back-up gemaakt, maar dit is geen goede oplossing omdat ik het waarschijnlijk vergeet en dan geen relevante back-up heb. Ik zal screenshots bijvoegen zodat je kunt zien wat ik bedoel.       
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 maanden 4 weken geleden #31068 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp macOS-versie
Hallo Kerryjt,
 Wanneer u de laatste update noemt, verwijst u dan naar macOS? 
 Naar welke versie van macOS heb je geüpdatet?
 Als je de kans hebt, stuur ons dan een e-mail om @ idoceo.net te ondersteunen met extra
informatie. Ik kan je beter helpen dan via het forum
 

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.