- Dank u ontvangen: 0
Rubriek: Voeg een rij toe voor werk dat te laat is ingeleverd. Is dit mogelijk?
- ajacksonjr52
- onderwerp Auteur
Minder
Meer
4 maanden 3 weken geleden #30955
by ajacksonjr52
Rubriek: Voeg een rij toe voor werk dat te laat is ingeleverd. Is dit mogelijk? werd gemaakt door ajacksonjr52
Hallo,
Op de rubriek kan ik, na toevoeging aan het cijferboek, de inleverdatum zeggen. Ik laat leerlingen dingen inleveren na de rubriek. Het is min 10% elke dag gedurende 3 dagen. Na 30% is het een nul. Hoe voeg ik dit toe aan mijn rubriek? Kan het toegevoegd worden aan de rubriek? Ik wil bijvoorbeeld aanklikken dat het op tijd is (Ja, 1 = 10%, 2=20%, 3 = 30%).
Ik denk dat ik een kolom zou moeten maken waarin de pictogrammen waarde en vorm hebben die het herkent en de berekening zal doen. Zo ja, hoe zou ik dat doen?
Jackson
Op de rubriek kan ik, na toevoeging aan het cijferboek, de inleverdatum zeggen. Ik laat leerlingen dingen inleveren na de rubriek. Het is min 10% elke dag gedurende 3 dagen. Na 30% is het een nul. Hoe voeg ik dit toe aan mijn rubriek? Kan het toegevoegd worden aan de rubriek? Ik wil bijvoorbeeld aanklikken dat het op tijd is (Ja, 1 = 10%, 2=20%, 3 = 30%).
Ik denk dat ik een kolom zou moeten maken waarin de pictogrammen waarde en vorm hebben die het herkent en de berekening zal doen. Zo ja, hoe zou ik dat doen?
Jackson
Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.
- stephane.soulat
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 2
4 maanden 2 dagen geleden - 4 maanden 2 dagen geleden #30991
by stephane.soulat
Beantwoord door stephane.soulat over onderwerp Rubriek: Voeg een rij toe voor werk dat te laat is ingeleverd. Is dit mogelijk?
Hallo,
Als ik het idee heb dat de gepensioneerde punten een nota hebben gekregen in een rubrique als het werk achterstallig is.
je vois twee mogelijkheden :
Als ik het idee heb dat de gepensioneerde punten een nota hebben gekregen in een rubrique als het werk achterstallig is.
je vois twee mogelijkheden :
- la 1ere, manuelle: au jouter une ligne dans the rubrique en cochant l'option « ne past tenir compte des cases vides ». Als je een kopie wilt maken, kun je de kliek op de notitie schrijven om de rubrique te herschrijven en de naam van de corresponderende punten toeschrijven aan de datum van de weergave.
- 2e mogelijkheid, automatisch: maak een dubbele berekening in het carnet met de functie ELAPSEDDAYS: begin met de formule voor de 1er cas met -10% voor een jour de retard, de faut faire de meme avant le «, Eval ) » onder de voorwaarden 2 en 3 jours de retard
bijlagen:
Laatst bewerkt: 4 maanden 2 dagen geleden door stephane.soulat.
De volgende gebruiker (s) zei Thank You: bert, Elleboogleeyo
Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.