3 V's: Studenten wisselen tussen lessen / Australische kalender? / instellingenvenster

Meer
1 jaar 5 maanden geleden #30669 by matpassmeer
Dag Allemaal,

Ik ben helemaal weg van deze app - ik ben een vreselijke planner en het was geweldig voor mij; maar ik heb 3 vrij kleine problemen die ik probeer op te lossen / tijdelijke oplossing

Ten eerste (en het belangrijkste) heb ik 2 klassen (geesteswetenschappen) waar ik soortgelijke opdrachten uitvoer, enz., maar de inschrijving in elke klas is gebaseerd op hun academische prestaties in wiskunde, dus af en toe wisselt iemand van de ene klas naar de andere. Is het mogelijk om die student naar de equivalente klas te kopiëren en ook hun cijfer- en aanwezigheidskolommen te verzenden? 

Ten tweede: is er een manier om het in te stellen voor het Australische schooljaar, dat loopt van februari tot december? dit is niet echt een probleem, maar ik heb kleine problemen gehad waarbij ik tijdelijk de dienstregeling moest instellen tot aanstaande juni en ik niet echt in staat was om de weeknummers te laten tellen

Ten derde: er kan een probleem zijn met mijn app, maar wanneer ik het instellingenvenster open, kan ik het niet gemakkelijk weer sluiten. 

Sorry voor het plaatsen van alle 3 de vragen in 1 post, maar ik wilde de feed niet spammen.

TIA.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 5 maanden geleden - 1 jaar 5 maanden geleden #30670 by bert
Hey daar!
   Het ruilen van studenten met hun cijfers en aanwezigheid is nog niet mogelijk, maar het is iets dat ik in mijn takenpakket heb. Het is er al een tijdje, maar hopelijk kan ik er snel aan werken.
 Ik neem aan dat beide klassen de namen van de kolommen delen, maar ik ben niet zeker van de aanwezigheid. Staan ze op dezelfde dagen gepland?
 
  Met betrekking tot uw schooljaar gaat iDoceo niet uit van bepaalde periodes van een schooljaar. Zorg ervoor dat in uw Menu > Kalender > Kalender toevoegen, de van/tot datums correct zijn.
  De weeknummers zijn echter niet afhankelijk van deze instelling en u kunt de teller resetten via Opties > Weeknummers. Als u werkt met de meest recente versie van iDoceo (8.2.2 op dit moment), kunt u een wachtperiode toevoegen aan deze weekteller, meestal tijdens vakantieseizoen(en)

   Over die instellingen heb ik wat meer info nodig. Als je de kans hebt, stuur me dan een screenshot van de app met een tik op Help > Ondersteuning en suggesties, zodat ik de details weet van de versies die je gebruikt (iOS/Mac, iDoceo, enz.).

Bedankt
   
   
Laatst bewerkt: 1 jaar 5 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 5 maanden geleden #30680 by matpassmeer
Heel erg bedankt dat je zo snel contact met me hebt opgenomen. Ja, de lessen zijn op dezelfde dag, dus de aanwezigheid zou niet al te veel worden beïnvloed (maar ik begrijp waarom het een probleem kan zijn als dat niet het geval is). het klinkt alsof ik het kalenderprobleem voor volgend jaar kan sorteren, dus ik zal ervoor zorgen dat ik dat doe wanneer ik ga organiseren. Ik heb het pop-upprobleem met instellingen opgelost (ik zag de 'klaar' niet knop en was op zoek naar een X of probeerde de esc-knop - geef de adhd de schuld daarvan  .

Nogmaals, heel erg bedankt - dit is echt zo'n eenvoudige maar effectieve app voor mij. Is er een kans dat je er ook een maakt voor Android en Windows? Ik praatte erover met een collega die Windows gebruikt, maar daar konden we geen versie vinden.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 5 maanden geleden #30681 by bert
Het is onwaarschijnlijk. Beide platforms hebben sinds het begin last van endemische piraterij en ik kan het me niet veroorloven mijn tijd op die manier te verspillen.
Ik ben gefocust op het bieden van de best mogelijke ervaring op het huidige platform, met veel interessante functies die komen in plaats van mezelf te dun te verspreiden.
Als je nog iets mist, aarzel dan niet om te posten.



 

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.