iDoceo Connect, open vragen en trefwoorden

Meer
5 jaar 3 maanden geleden #7918 by jgoddard
iDoceo Connect, open vragen en trefwoorden werd gemaakt door jgoddard
Hallo Bert
Dit is een zeer interessante functie.
Ik experimenteer met de automatische beoordeling met sleutelwoorden. Ik wilde een beoordeling hebben van korte essays met elk 5 punten, met 5 gewenste trefwoorden, met een krediet van 1pt voor elk van die 5 trefwoorden. Ik kan tot nu toe niet zien hoe ik dat moet doen en kan geen gedetailleerde uitleg vinden over de functie voor automatisch scoren.

Kunt u mij in de goede richting wijzen.
Proost
J

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 3 maanden geleden #7919 by jgoddard
Beantwoord door jgoddard over onderwerp iDoceo Connect, open vragen en trefwoorden
Op dit moment zie ik twee omslachtige manieren om dit te doen.

Als mijn sleutelwoorden zijn: geluk, liefde, gezondheid, families, gemeenschap
Ik dacht dat de gemakkelijkste manier was om deze sleutelwoorden in het eerste gebied te hebben en één punt toe te wijzen. Maar het programma scoort slechts één puntentotaal als ze zelfs maar één van die woorden hebben.

Als ik die woorden in vijf groepen zou verdelen (vijf keer herhaald), als ze één keer liefde zouden schrijven, zouden ze 5 punten krijgen (5 keer credit).

Ik denk dat ik nu zie hoe dit bedoeld is om de eerste woordgroep te nemen en in te voeren: gelukkig, geluk
Ten tweede: liefde, liefde, houdt van
Ten derde: gezondheid, gezond
Ten vierde: familie, gezinnen
Ten vijfde: gemeenschap, gemeenschappen
Dit zou maximaal 1 punt van elke groep opleveren, en dus in totaal 5 opints (mogelijk).
Het lijkt een omslachtige manier om te doen, maar biedt flexibiliteit om woorden toe te voegen die dichtbij zijn, zoals het toevoegen van 'relaties' aan de familiegroep.

Eventuele snelkoppelingen?
J

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 3 maanden geleden #7921 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo Connect, open vragen en trefwoorden
Hallo jgoddard,
Installeer de eerste versie 5.0.1 die beschikbaar is op deze link
itunes.apple.com/app/apple-store/id477120941?mt=8

Trefwoorden gedragen zich zoals je in je laatste bericht hebt vermeld. Elke combinatie/groep kent een aantal punten toe en het is de bedoeling dat je alle mogelijke antwoorden die als correct worden beschouwd, bij elkaar optelt.
Het is de enige manier die enige flexibiliteit in de antwoorden mogelijk maakt en tegelijkertijd streng is in toegekende punten

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 3 maanden geleden #7932 by jgoddard
Beantwoord door jgoddard over onderwerp iDoceo Connect, open vragen en trefwoorden
Geprobeerd op een test ... zeer interessant en heeft veel potentieel!

Enkele items op de verlanglijst:
1. Schakel de IOS-spellingcontrole in om te werken bij het schrijven van de vragen
2. Sta gedeeltelijke handmatige scoring van vragen toe. Mogelijkheid om het scoren op sommige / eventuele vragen te negeren.
3. Sta handmatige invoer van scores toe in de cijferlijst. Ik wilde bijvoorbeeld een student een nul geven die niet kwam en niet van plan was de toets in te halen, maar ik kon geen manier vinden om nul toe te kennen.

Bedankt!

Jim

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 3 maanden geleden #7933 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo Connect, open vragen en trefwoorden
Dank je Jim.

Wat betreft 1. dit hangt af van uw iPad-instellingen. Zorg ervoor dat de spellingcontrole is ingeschakeld onder iPad-instellingen > Algemeen > Toetsenbord

Met betrekking tot 2&3, als u dubbel op een cel tikt, kunt u het resultaat voor elke vraag handmatig wijzigen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 3 maanden geleden #7938 by jgoddard
Beantwoord door jgoddard over onderwerp iDoceo Connect, open vragen en trefwoorden
Dank je voor het antwoord...
Wat betreft de spellingcontrole, dit is het enige facet van een app waarbij mijn spellingcontrole niet werkt.

Voor handmatig scoren om nul in te voeren voor een student kwam helemaal niet...Ik zie nog steeds niet hoe ik dit moet doen...

J

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 3 maanden geleden #7939 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo Connect, open vragen en trefwoorden
Als je de kans hebt, dubbeltik dan op een cel waar je die 0 wilt plaatsen en stuur me een screenshot. Er kan iets mis zijn.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.