Studenten in meerdere klassen

Meer
6 jaar 1 maand geleden - 6 jaar 1 maand geleden #7389 by Cheryl
Studenten in meerdere klassen werd gemaakt door Cheryl
Is het mogelijk om studenten die ik in verschillende klassen zie aan elkaar te koppelen of te identificeren? Ik heb bijvoorbeeld veel studenten die ik zie in mijn wiskundelessen en later in mijn natuurkundelessen. Ik geef 12 lessen per week en ongeveer 350 studenten, dus ik realiseer me niet altijd dat ik sommige studenten meerdere keren zie. Het resultaat dat ik zoek is om dezelfde gegevens voor die studenten te hebben (foto, e-mail, contact etc.)
Laatst bewerkt: 6 jaar 1 maand geleden door Cheryl.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 1 maand geleden - 6 jaar 1 maand geleden #7390 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Studenten in meerdere klassen
Je zult het hier zien. De onderste balk toont alle lessen die een bepaalde student bijwoont

Laatst bewerkt: 6 jaar 1 maand geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 1 maand geleden #7391 by Cheryl
Beantwoord door Cheryl over onderwerp Studenten in meerdere klassen
Hoi, bedankt voor de snelle reactie. Het verschijnt niet voor mij. Ik heb dubbel gecontroleerd door een student van de ene klas naar een andere klas te kopiëren om er zeker van te zijn dat alle details correct waren en vervolgens de overzichtspagina opnieuw te controleren om te zien of de alternatieve klas er was. Dat waren ze niet.

Mijn probleem is dat als ik de gegevensdetails in één klasse bijwerk, ik de andere klasse moet vinden en daar ook moet wijzigen. Bedankt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 1 maand geleden - 6 jaar 1 maand geleden #7392 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Studenten in meerdere klassen
Persoonlijke gegevens worden niet tussen klassen gesynchroniseerd.
Wat betreft de samenvatting moet u de meest recente versie van iDoceo installeren die beschikbaar is in de App Store

Je kunt de persoonlijke informatie overzetten vanuit cijferlijst > tools > Student > Selecteren > Kopiëren
Laatst bewerkt: 6 jaar 1 maand geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.